Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک مقام کنگره آمریکا: مانعی در راه دستیابی ایران به سوخت هسته‌ای وجود ندارد یک مقام کنگره آمریکا: مانعی در راه دستیابی ایران به سوخت هسته‌ای وجود ندارد
    پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۱۸

    روزنامه‌ی عکاظ چاپ عربستان سعودی روز پنجشنبه به نقل از تام لانتوس رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: هیچ مانعی بر سر راه دست یابی جمهوری اسلامی ایران به سوخت هسته‌ای وجود ندارد. این روزنامه افزود: لانتوس تصریح کرده است که مجلس نمایندگان آمریکا در حال تصویب طرحی است که بر اساس آن تمام کشورهای جهان بتوانند بر اساس معاهدات بین‌المللی به انرژی هسته‌ای برای اهداف مسالمت‌آمیز دست یابند. (((رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گف

    روزنامه‌ی عکاظ چاپ عربستان سعودی روز پنجشنبه به نقل از تام لانتوس رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: هیچ مانعی بر سر راه دست یابی جمهوری اسلامی ایران به سوخت هسته‌ای وجود ندارد. این روزنامه افزود: لانتوس تصریح کرده است که مجلس نمایندگان آمریکا در حال تصویب طرحی است که بر اساس آن تمام کشورهای جهان بتوانند بر اساس معاهدات بین‌المللی به انرژی هسته‌ای برای اهداف مسالمت‌آمیز دست یابند. رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از آنجا که رییس جمهوری اسلامی ایران بارها بر استفاده‌ی مسالمت آمیز انرژی هسته‌ای تاکید کرده ما نیز او را در این مسیر کمک خواهیم کرد. ما آماده گسترش روابط دیپلماتیک با کشورهای منطقه‌ی خاورمیانه هستیم که ایران نیز جزیی از این منطقه است.

    رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از آنجا که رییس جمهوری اسلامی ایران بارها بر استفاده‌ی مسالمت آمیز انرژی هسته‌ای تاکید کرده ما نیز او را در این مسیر کمک خواهیم کرد. ما آماده گسترش روابط دیپلماتیک با کشورهای منطقه‌ی خاورمیانه هستیم که ایران نیز جزیی از این منطقه است.
    به گفته وی هر چند مشکلات سیاسی بین تهران و واشنگتن وجود دارد با این همه آمریکا حاضر به گفت وگو برای حل این مشکلات و نیز تحولات منطقه‌ی خاورمیانه است. گفتنی است وی اخیرا به همراه نانسی پلوسی سخنگوی کنگره ، به سوریه سفر کرده بود که این سفر با واکنش های متفاوتی در امریکا مواجه شد. همچنین دوشنبه گذشته نیز در کنفرانسی در سانفرانسیسکو برای سفر به ایران ابراز تمایل کرده بود که صبح پنجشنبه مورد انتقاد شدید کاخ سفید قرار گرفت.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9962
    دفعات دیده شده: ۷۲۸ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش