Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نتایج نظرسنجی یک روزنامه اتریشی: حمایت قاطع ایرانیان از سیاست هسته‌ای احمدی‌نژاد نتایج نظرسنجی یک روزنامه اتریشی: حمایت قاطع ایرانیان از سیاست هسته‌ای احمدی‌نژاد
    پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۳۳

    روزنامه اتریشی وینرسایتونگ اتریش بر اساس نتایج یک نظرسنجی که اخیرا در تهران انجام داده‌است، نوشت: ایرانیان به سیاست خارجی دولت آقای احمدی نژاد رای مثبت می‌دهند. بر اساس این نظرسنجی که در بین پنج هزار نفر از جمعیت ساکن در تهران و طی ‪ ۱۲‬تا ‪ ۱۹‬فروردین انجام شده، مردم ایران از سیاست خارجی رییس جمهوری خود قاطعانه حمایت می‌کنند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ‪ ۷۷‬درصد از پنج هزار سوال‌شونده در موضوع انرژی هسته‌ای از موضع دولت حمایت می‌کنند و د

    روزنامه اتریشی وینرسایتونگ اتریش بر اساس نتایج یک نظرسنجی که اخیرا در تهران انجام داده‌است، نوشت: ایرانیان به سیاست خارجی دولت آقای احمدی نژاد رای مثبت می‌دهند. بر اساس این نظرسنجی که در بین پنج هزار نفر از جمعیت ساکن در تهران و طی ‪ ۱۲‬تا ‪ ۱۹‬فروردین انجام شده، مردم ایران از سیاست خارجی رییس جمهوری خود قاطعانه حمایت می‌کنند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ‪ ۷۷‬درصد از پنج هزار سوال‌شونده در موضوع انرژی هسته‌ای از موضع دولت حمایت می‌کنند و در هیچ صورتی موافق توقف غنی‌سازی اورانیوم نیستند. در بخش دیگری از این نظرسنجی که به موضوع بازداشت و آزادی نظامیان انگلیسی اختصاص دارد، اکثر سوال‌شوندگان معتقدند که آقای احمدی‌نژاد در این ماجرا هوشیارانه عمل کرد و بهترین نمره را باید به دولت ایران به‌خاطر نحوه حل و فصل موضوع نظامیان انگلیسی داد.

    در بخش دیگری از این نظرسنجی که به موضوع بازداشت و آزادی نظامیان انگلیسی اختصاص دارد، اکثر سوال‌شوندگان معتقدند که آقای احمدی‌نژاد در این ماجرا هوشیارانه عمل کرد و بهترین نمره را باید به دولت ایران به‌خاطر نحوه حل و فصل موضوع نظامیان انگلیسی داد.
    وینرسایتونگ همچنین نوشت: براساس این نظرسنجی ‪ ۶۸‬درصد از ایرانیان در پاسخ به اینکه آیا حمله نظامی علیه ایران با تحولات اخیر نزدیک تر شده است،پاسخ منفی داده‌اند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9958
    دفعات دیده شده: ۸۱۲ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش