Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دومای روسیه: تولید سوخت هسته‌ای حق قانونی ایران است دومای روسیه: تولید سوخت هسته‌ای حق قانونی ایران است
    پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۴۴

    رییس گروه دوستی بین پارلمانی ایران و روسیه، دستیابی به فناوری سوخت هسته‌ای برای تولید انرژی را حق قانونی ایران دانست و گفت: دست برداشتن ایران از تولید سوخت هسته‌ای به معنای نادیده گرفتن آینده این کشور است. به گزارش ایرنا، یوری ساویلیف روز پنجشنبه در یک مصاحبه مطبوعاتی در مسکو، دو قطعنامه اخیر شورای امنیت در مورد برنامه اتمی ایران را غیر حقوقی خواند و افزود: ایران ، مقررات آژانس و قرارداد ان .پی.تی را نقض نکرده است. (((وی در مورد تهدیدهای آمریکا

    رییس گروه دوستی بین پارلمانی ایران و روسیه، دستیابی به فناوری سوخت هسته‌ای برای تولید انرژی را حق قانونی ایران دانست و گفت: دست برداشتن ایران از تولید سوخت هسته‌ای به معنای نادیده گرفتن آینده این کشور است. به گزارش ایرنا، یوری ساویلیف روز پنجشنبه در یک مصاحبه مطبوعاتی در مسکو، دو قطعنامه اخیر شورای امنیت در مورد برنامه اتمی ایران را غیر حقوقی خواند و افزود: ایران ، مقررات آژانس و قرارداد ان .پی.تی را نقض نکرده است. وی در مورد تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: حمله نظامی علیه ایران بلوف و جنگ روانی است و چنین جنگی ، نتیجه‌ای نخواهد داشت. نیروی هوایی ایران قادر است از ‪ ۳۰۰‬جنگنده آمریکا مستقر در منطقه، حدود ‪ ۱۱۵‬فروند آنرا نابود کند و آمریکا حتی با استفاده از نیروی زمینی قادر به شکست ایران نخواهد بود.

    وی در مورد تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: حمله نظامی علیه ایران بلوف و جنگ روانی است و چنین جنگی ، نتیجه‌ای نخواهد داشت. نیروی هوایی ایران قادر است از ‪ ۳۰۰‬جنگنده آمریکا مستقر در منطقه، حدود ‪ ۱۱۵‬فروند آنرا نابود کند و آمریکا حتی با استفاده از نیروی زمینی قادر به شکست ایران نخواهد بود.
    معاون کمیسیون صنایع و فناوری‌های پیشرفته علمی دومای روسیه افزود: هرچند توان نیروهای نظامی ایران برای مقابله با آمریکا کافی نیست ولی یک و نیم میلیون نفر دارای روحیه بالا در این کشور آماده مقابله با آمریکا هستند. وی تصریح کرد: آمریکا تنها با استفاده از سلاح هسته‌ای تاکتیکی می‌تواند به اهداف خود در ایران برسد، منتها باید این عملیات را یک سال پیش انجام می داد و اینک برای این اقدام دیر شده است. رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه ادامه داد: در شرایط فعلی ، اوضاع سیاسی در داخل آمریکا و روابط با اروپا تغییر کرده و چنین عملیاتی را میسر نمی‌سازد، از طرفی آمریکا وقت را تلف کرد و در عراق گرفتار شد. وی در مورد نظامی بودن برنامه اتمی ایران گفت: رهبران ایران اعلام کردند تهیه سلاح هسته‌ای بر خلاف اصول دین اسلام است. "فناوری‌های پیشرفته علمی و هسته‌ای برای افزایش کیفیت زندگی مردم این کشور که از نظر ترکیب جمعیت، جوانترین در جهان است به یک برنامه ملی تبدیل شده است" وی با ابراز تعجب از عدم پرداخت‌های مالی ایران در مورد ساخت نیروگاه اتمی بوشهر، این مساله را مرتبط با تحویل قطعات و تجهیزات جانبی از سوی روسیه دانست. "ساویلیف"، ساخت نیروگاه بوشهر با مشارکت روسیه را "حیطه منافع مسکو" خواند و مقامات کشورش را بخاطر به فراموشی سپردن این منافع تحت فشار آمریکا مورد انتقاد قرار داد. وی بر اتحاد دو کشور دوست ایران و روسیه تاکید کرد و افزود: تنها در این صورت، روسیه می‌تواند بر منطقه قفقاز و آسیای میانه تسلط داشته و نفوذ خود را در خاورمیانه حفظ کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9953
    دفعات دیده شده: ۹۲۹ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش