Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مشاور سروزیر ایالت سرحد: آمریکا عامل درگیریهای فرقه ای در پاکستان است مشاور سروزیر ایالت سرحد: آمریکا عامل درگیریهای فرقه ای در پاکستان است
    چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۰۰

    علامه محمد رمضان توقیر مشاور سروزیر ایالت سرحد پاکستان گفت: آمریکا مستقیم و غیرمستقیم در درگیریهای قومی در پاراچنار نقش دارد. وی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در بررسی حوادث اخیر افزود: (((درگیری فرقه‌ای در پاراچنار توطئه‌ای عمیق برای ایجاد اختلافات بین شیعه و سنی است که غربی‌ها بخصوص آمریکا مدتهاست که پایه‌گذاری کرده اند. ))) علامه رمضان توقیر درگیری قومی در پاراچنار را عمق توطئه آمریکایی‌ها دانست و افزود: آنها از این طریق و با ایجاد اختلا

    علامه محمد رمضان توقیر مشاور سروزیر ایالت سرحد پاکستان گفت: آمریکا مستقیم و غیرمستقیم در درگیریهای قومی در پاراچنار نقش دارد. وی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در بررسی حوادث اخیر افزود: درگیری فرقه‌ای در پاراچنار توطئه‌ای عمیق برای ایجاد اختلافات بین شیعه و سنی است که غربی‌ها بخصوص آمریکا مدتهاست که پایه‌گذاری کرده اند.

    درگیری فرقه‌ای در پاراچنار توطئه‌ای عمیق برای ایجاد اختلافات بین شیعه و سنی است که غربی‌ها بخصوص آمریکا مدتهاست که پایه‌گذاری کرده اند.
    علامه رمضان توقیر درگیری قومی در پاراچنار را عمق توطئه آمریکایی‌ها دانست و افزود: آنها از این طریق و با ایجاد اختلافات و درگیری‌های خونین سود می‌برند. مردم پاراچنار به ویژه مردم پاکستان از توطئه‌های شوم آمریکا آگاه هستند ، لذا این توطئه را ناکام خواهند کرد. رمضان توقیر افزود: مجلس متحده عمل برای حل درگیری‌های قومی در پاراچنار بسیار جدی بوده و در این زمینه تلاش شروع شده است. گفتنی است که از روز سه‌شنبه برای کنترل درگیری‌های قومی و مذهبی در منطقه " پاراچنار" ایالت سرحد شمال پاکستان تحویل ارتش شد. در اثر درگیری‌های خونین طی شش روز گذشته در منطقه "پاراچنار" بیش از ‪ ۵۰‬نفر جان باختند و دست کم ‪ ۷۰‬نفر زخمی شده‌اند. منطقه شیعه‌نشین پاراچنار در طول سال و به مناسبتهای مختلف بخصوص در ایام محرم، میلادالنبی(ص) و ولادت حضرت امام صادق(ع) به تحریک بیگانگان توسط افراطیون مذهبی فرقه‌گرا دچار بحرانهای خونین می‌شود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9939
    دفعات دیده شده: ۱۶۰۱ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش