Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر امور خارجه فرانسه: من از ایران میخواهم تا با استفاده از این موقعیت، گفت وگو با گروه  ۵+۱ را از سرگیرد وزیر امور خارجه فرانسه: من از ایران میخواهم تا با استفاده از این موقعیت، گفت وگو با گروه ۵+۱ را از سرگیرد
    سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱:۵۵

    فرانسه خواستار از سرگیری مذاکره با ایران ‬شد. بنابراین گزارش فیلیپ دوست بلازی وزیر امور خارجه فرانسه خواستار از سرگیری مذاکره ایران با کشورهایی شد که وی آن را گروه ‪ ۳ +۳‬خواند. از نظر وزارت امور خارجه فرانسه گروه کشورهای ‪ ۳+۳‬در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران شامل سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و سه کشور غیر اروپایی آمریکا، روسیه و چین است. به گفته ایرنا، این اصطلاح اخیرا و برای اولین بار از سوی وزارت امور خارجه فرانسه مصطلح شده است.

    فرانسه خواستار از سرگیری مذاکره با ایران ‬شد. بنابراین گزارش فیلیپ دوست بلازی وزیر امور خارجه فرانسه خواستار از سرگیری مذاکره ایران با کشورهایی شد که وی آن را گروه ‪ ۳ +۳‬خواند. از نظر وزارت امور خارجه فرانسه گروه کشورهای ‪ ۳+۳‬در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران شامل سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و سه کشور غیر اروپایی آمریکا، روسیه و چین است. به گفته ایرنا، این اصطلاح اخیرا و برای اولین بار از سوی وزارت امور خارجه فرانسه مصطلح شده است. دوست بلازی روز سه شنبه در بیانیه‌ای با اشاره به سخنان روز گذشته محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر بیانیه وزیران این شش کشور در زمان تصویب قطعنامه ‪ ۱۷۴۷‬شورای امنیت گفت: من ایران را ترغیب می‌کنم تا با استفاده از این موقعیت، گفت وگو را با این شش کشور آغاز کند. رییس جمهوری اسلامی ایران روز گذشته اعلام کرد ایران فعالیت‌های هسته ای خود را به مرحله تولید صنعتی سوخت هسته‌ای رسانده است. وزیر امور خارجه فرانسه افزود: من بار دیگر یاد آوری می‌کنم که ایران به قطعنامه‌های شورای امنیت احترام بگذارد. این قطعنامه‌ها از ایران می خواهد که تمامی فعالیت‌های هسته‌ای خود را به حالت تعلیق در آورد. دوست بلازی افزود: از این فرصت استفاده کرده و علاقمندم تا مجددا بحث از سرگیری گفت وگوی تهران با گروه ‪ ۳+ ۳‬را یادآور شوم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9912
    دفعات دیده شده: ۸۷۳ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش