Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دومای روسیه: آمریکا نباید معیارهای خود در مورد دمکراسی را بر روسیه تحمیل کند. دومای روسیه: آمریکا نباید معیارهای خود در مورد دمکراسی را بر روسیه تحمیل کند.
    سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۲۱

    رییس کمیسیون امور بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه گزارش اخیر وزارت امور خارجه آمریکا که در بخشی از آن به وضع دمکراسی در روسیه اشاره شده، را مورد انتقاد قرار داد. میخاییل مارگلیف روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در مسکو گفت: آمریکا نباید معیارهای خود در مورد دمکراسی را بر روسیه تحمیل کند. به گزارش ایرنا، وی افزود: تلاش برای گسترش دمکراسی بدون توجه به سنت‌های کشورها نتیجه معکوس می‌دهد. وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجم آوریل در گزارش سالانه خود در مو

    رییس کمیسیون امور بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه گزارش اخیر وزارت امور خارجه آمریکا که در بخشی از آن به وضع دمکراسی در روسیه اشاره شده، را مورد انتقاد قرار داد. میخاییل مارگلیف روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در مسکو گفت: آمریکا نباید معیارهای خود در مورد دمکراسی را بر روسیه تحمیل کند. به گزارش ایرنا، وی افزود: تلاش برای گسترش دمکراسی بدون توجه به سنت‌های کشورها نتیجه معکوس می‌دهد. وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجم آوریل در گزارش سالانه خود در مورد وضع حقوق بشر و دمکراسی در جهان ضمن اشاره به مسایل مربوط به آزادیهای سیاسی در روسیه از "اضمحلال تدریجی جامعه مدنی" این کشور ابراز نگرانی کرده و وعده داد به سازمانهای غیردولتی روسیه کمک کند. در این گزارش همچنین به دخالت آمریکا در مبارزات انتخاباتی دوما و ریاست جمهوری روسیه اشاره شده است. رییس کمیسیون امور بین‌المللی شورای فدراسیون گفت: ما از نارسایی‌های موجود در این زمینه در روسیه اطلاع داریم اما معتقدیم که اختلال در فعالیت- های سازمانهای اجتماعی در هر کشوری ازجمله کشورهای پیشرفته دمکراتیک ممکن است رخ بدهد. مارگلیف آمریکا را از مداخله در امور داخلی روسیه برحذر داشت و گفت: پندآموزیهای مشاوران آمریکایی به روسیه در سالهای دهه ‪ ۹۰‬نتایج مطلوب نداشت.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9907
    دفعات دیده شده: ۹۴۳ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش