Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حمایت رییس جنبش عدم‌تعهد از پپشبرد برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران حمایت رییس جنبش عدم‌تعهد از پپشبرد برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران
    سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۰۳

    کوبا که ریاست دوره‌ای جنبش عدم تعهد را بر عهده دارد، بار دیگر بر همبستگی قاطع خود با ملت ایران برای دفاع از حقوق هسته‌ای خویش و بهره‌گیری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید کرد. فلیپه پرز روکه در دیدار خداحافظی احمد ادریسیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در هاوانا گفت: ((( کوبا در برابر فشارها و تهدیدها علیه ایران همواره در کنار ایران بوده و هم به عنوان یک کشور دوست و برادر و هم به عنوان رییس جنبش عدم تعهد از حقوق هسته‌ای جمهوری‌اسلامی‌ایران دفاع می‌کند

    کوبا که ریاست دوره‌ای جنبش عدم تعهد را بر عهده دارد، بار دیگر بر همبستگی قاطع خود با ملت ایران برای دفاع از حقوق هسته‌ای خویش و بهره‌گیری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید کرد. فلیپه پرز روکه در دیدار خداحافظی احمد ادریسیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در هاوانا گفت: کوبا در برابر فشارها و تهدیدها علیه ایران همواره در کنار ایران بوده و هم به عنوان یک کشور دوست و برادر و هم به عنوان رییس جنبش عدم تعهد از حقوق هسته‌ای جمهوری‌اسلامی‌ایران دفاع می‌کند. وزیر امور خارجه کوبا در این راستا، ابتکارات بدیع ایران را برای خنثی‌کردن فشارها و تهدیدهای قدرتهای استکباری و زورگو تحسین کرد.

    کوبا در برابر فشارها و تهدیدها علیه ایران همواره در کنار ایران بوده و هم به عنوان یک کشور دوست و برادر و هم به عنوان رییس جنبش عدم تعهد از حقوق هسته‌ای جمهوری‌اسلامی‌ایران دفاع می‌کند. وزیر امور خارجه کوبا در این راستا، ابتکارات بدیع ایران را برای خنثی‌کردن فشارها و تهدیدهای قدرتهای استکباری و زورگو تحسین کرد.
    وی در این زمینه به بحران اخیر بر سر دستگیری نظامیان انگلیسی اشاره کرد و اظهارداشت: ایران با هوشمندی، ظرافت و مدیریت بسیار خوب به بحران مربوط به تجاوز نظامیان انگلیسی به آبهای سرزمینی خود پایان داد. روکه همچنین از سفر "منوچهر متکی" وزیر امور خارجه ایران به هاوانا در آینده نزدیک خبر داد و آن را فرصت مناسبی برای تبادل نظر دو کشور در زمینه‌های مختلف دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی خواند. وزیر امور خارجه کوبا همچنین از تحولات ایجادشده در زمینه گسترش روابط تهران - هاوانا در دوره ماموریت پنج‌ساله "ادریسیان" در مقام سفیر ایران در کوبا ابراز خرسندی کرد. دولت کوبا به پاس "خدمات درخشان"ادریسیان "در راه گسترش روابط دو جانبه به ویژه توسعه همکاریهای اقتصادی"، دو روز پیش "نشان دوستی" خود را طی مراسمی به وی اعطا کرد. به گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا، ادریسیان نیز در این دیدار از مساعدتها و حمایتهای همه‌جانبه مقامهای کوبا به ویژه شخص وزیر امور خارجه در بهبود و توسعه مناسبات دو کشور در طول دوران ماموریت خود قدردانی کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9905
    دفعات دیده شده: ۱۲۲۲ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش