Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کارشناس ارشد وزارت امور خارجه: غربیها به دلایل اقتصادی مخالف حقوق هسته ای ایران هستند کارشناس ارشد وزارت امور خارجه: غربیها به دلایل اقتصادی مخالف حقوق هسته ای ایران هستند
    سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۵۵

    کارشناس ارشد مسایل سیاسی وحقوقی وزارت امور خارجه گفت: مخالفت کشورهای غربی با حقوق هسته‌ای ایران ریشه اقتصادی دارد. به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ، سید مجید تفرشی در این دانشگاه در جمع دانشجویان افزود: در صورت دستیابی ایران به دانش هسته‌ای، کشورهای همسایه نیز از این دانش بهره‌مند شده و شیرهای نفت به تدریج بسته می‌شود و این مساله غرب را به وحشت می‌اندازد. ((( تفرشی اضافه کرد: غنی‌سازی اورانیوم توسط دانشمندان ایرا

    کارشناس ارشد مسایل سیاسی وحقوقی وزارت امور خارجه گفت: مخالفت کشورهای غربی با حقوق هسته‌ای ایران ریشه اقتصادی دارد. به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ، سید مجید تفرشی در این دانشگاه در جمع دانشجویان افزود: در صورت دستیابی ایران به دانش هسته‌ای، کشورهای همسایه نیز از این دانش بهره‌مند شده و شیرهای نفت به تدریج بسته می‌شود و این مساله غرب را به وحشت می‌اندازد. تفرشی اضافه کرد: غنی‌سازی اورانیوم توسط دانشمندان ایرانی برای مصارف صنعتی، سبب غرور ملی ایرانیان است و ما با این اقدام خود را به عنوان یک عضو هنجار بین‌المللی معرفی می‌کنیم، زیرا تاکنون نیز ثابت کرده‌ایم که انحرافی در این راستا ایجاد نکرده‌ایم.

    تفرشی اضافه کرد: غنی‌سازی اورانیوم توسط دانشمندان ایرانی برای مصارف صنعتی، سبب غرور ملی ایرانیان است و ما با این اقدام خود را به عنوان یک عضو هنجار بین‌المللی معرفی می‌کنیم، زیرا تاکنون نیز ثابت کرده‌ایم که انحرافی در این راستا ایجاد نکرده‌ایم.
    تفرشی بابیان اینکه تمایل غرب برای انجام مذاکره با پیش شرط توقف غنی سازی نشان‌دهنده تمایل آنها برای عقب نگه داشتن دانش ایرانیان است گفت: در صورت غنی‌سازی اورانیوم خارج از چارچوب مجاز، اثرات آن تا مدتهای طولانی قابل مشاهده است. این کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: تمامی دروغهای مخالفان غنی‌سازی در ایران، اثبات خطرناک بودن کشور ما برای جامعه جهانی است و پذیرش خواستهای آنها نشان‌دهنده این است که ما خود نیز این مساله را پذیرفته‌ایم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9903
    دفعات دیده شده: ۱۷۰۸ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش