Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهور : ملت‌ایران با اقتدار از حقوق خود دفاع و حفاظت خواهد کرد. رییس جمهور : ملت‌ایران با اقتدار از حقوق خود دفاع و حفاظت خواهد کرد.
    دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۹:۳۷

    دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران عصر دوشنبه در مراسم جشن ملی فن‌آوری هسته‌ای ایران در سایت هسته‌ای نطنز گفت: ملت‌ایران با اقتدار از حقوق خود دفاع و حفاظت خواهد کرد. به گزارش ایرنا، رییس جمهوری افزود: ملت ایران معنویت و عدالت را ارکان اصلی صلح ، آرامش و ثبات در جهان می‌داند و در این مسیر پیشتاز است. احمدی نژاد با بیان این که امروز چند قدرت مخالف ملت ایران نمی‌خواهند ملت ما از این امتیاز ارزشمند برخوردار شود، تصریح کرد : قدرتهای مخا

    دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران عصر دوشنبه در مراسم جشن ملی فن‌آوری هسته‌ای ایران در سایت هسته‌ای نطنز گفت: ملت‌ایران با اقتدار از حقوق خود دفاع و حفاظت خواهد کرد. به گزارش ایرنا، رییس جمهوری افزود: ملت ایران معنویت و عدالت را ارکان اصلی صلح ، آرامش و ثبات در جهان می‌داند و در این مسیر پیشتاز است. احمدی نژاد با بیان این که امروز چند قدرت مخالف ملت ایران نمی‌خواهند ملت ما از این امتیاز ارزشمند برخوردار شود، تصریح کرد : قدرتهای مخالف پیشرفت ایران امروز می‌خواهند با استفاده از نفوذ خود در مسیر پیشرفت ما سنگ اندازی کنند ولی باید بدانند که‌ملت بزرگ ایران اجازه چنین کاری را به آنها نخواهد داد. وی تاکید کرد : ملت بزرگ ایران قرن‌ها از پیشتازان علم ، تمدن و فرهنگ بوده است و با صلابت در راه پیشرفت خود به‌سوی قله‌ها حرکت خواهد کرد. دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی‌ایران عصر دوشنبه در مراسم جشن ملی فن‌آوری هسته‌ای ایران در سایت هسته‌ای نطنز گفت : با کمال افتخار اعلام می‌کنم که کشور عزیز ایران از امروز در زمره کشورهای تولیدکننده صنعتی سوخت هسته‌ای قرار گرفت. رئیس جمهوری تصریح کرد:ایران در بیستم فروردین سال گذشته به فن آوری تولید سوخت هسته‌ای دست‌یافت و در یکسال گذشته با تلاش‌های دانشمندان هسته‌ای به مرحله تولید صنعتی سوخت رسید. احمدی نژاد این موفقیت را به مقام معظم‌رهبری، ملت عزیز ایران‌و ملت‌های آزاده جهان تبریک گفت.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9880
    دفعات دیده شده: ۶۸۵ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش