Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کارشناس نظامی روسیه: ماشین تبلیغاتی آمریکا از ایجاد ائتلاف ضدایرانی در جهان عاجز ماند. کارشناس نظامی روسیه: ماشین تبلیغاتی آمریکا از ایجاد ائتلاف ضدایرانی در جهان عاجز ماند.
    دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۹:۰۱

    معاون آکادمی مسایل راهبردی روسیه گفت: آمریکا به رغم تلاش‌های سیاسی گسترده، در تشکیل ائتلاف ضد ایران ناکام ماند. لئونید ایواشف روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو با اشاره به اظهارات ولادیمیر پوتین در کنفرانس مونیخ که در آن از یکجانبه‌گرایی آمریکا انتقاد شد و نیز سفر وی به چند کشور خاورمیانه گفت: روسیه نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم آمریکا به ایران ایفا نمود. وی افزود: مسکو موفق شد تا حدی از اختلافات کشورهای منطقه خاورمیانه بکاهد و در نتیجه

    معاون آکادمی مسایل راهبردی روسیه گفت: آمریکا به رغم تلاش‌های سیاسی گسترده، در تشکیل ائتلاف ضد ایران ناکام ماند. لئونید ایواشف روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو با اشاره به اظهارات ولادیمیر پوتین در کنفرانس مونیخ که در آن از یکجانبه‌گرایی آمریکا انتقاد شد و نیز سفر وی به چند کشور خاورمیانه گفت: روسیه نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم آمریکا به ایران ایفا نمود. وی افزود: مسکو موفق شد تا حدی از اختلافات کشورهای منطقه خاورمیانه بکاهد و در نتیجه تلاش‌های روسیه، احساسات ضدجنگ در افکار عمومی کشورهای این منطقه افزایش یافت. معاون آکادمی مسائل راهبردی روسیه به اقدامات دیپلماتیک و تلاش‌های کاندولیزا رایس برای ایجاد ائتلاف ضدایران اشاره کرد و گفت: آمریکا در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی موفقیتی در این زمینه بدست نیاورد. وی افزود: علاوه بر آن همبستگی مسلمانان افزایش یافته و روابط بین شیعیان و اهل تسنن رو به بهبودی گذاشته است. لئونید ایواشف گفت: ماشین تبلیغاتی آمریکا در عرصه بین‌المللی از ایجاد تصویری از ایران به عنوان یک دشمن خطرناک عاجز ماند. این کارشناس نظامی روس، تا چند روز پیش احتمال میداد که آمریکا در روز ششم ماه اوریل (جمعه گذشته)، ایران را هدف تهاجم نظامی خود قرار دهد. رییس سابق اداره امور بین‌المللی وزارت دفاع روسیه در بخش دیگری از این کنفرانس مطبوعاتی، آمریکا را به مداخله در امور داخلی اوکراین و دامن زدن به اختلافات این کشور متهم کرد. ویکتور یوشچنکو رییس جمهوری اوکراین هفته گذشته فرمان انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور را صادر کرد اما نمایندگان پارلمان که اکثرا از مخالفان یوشچنکو هستند این تصمیم را رد کرده و این مساله باعث بروز بحران سیاسی در اوکراین شده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9876
    دفعات دیده شده: ۱۰۵۳ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش