Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مقتدا صدر: نیروهای اشغالگر تحت امر شیطان بزرگ آمریکا درحال پاشیدن بذر اختلاف و نفاق هستند. مقتدا صدر: نیروهای اشغالگر تحت امر شیطان بزرگ آمریکا درحال پاشیدن بذر اختلاف و نفاق هستند.
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۴۳

    خبرگزاری‌های خارجی از بغداد گزارش دادند: مقتدا صدر روحانی شیعه عراق روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای از نیروهای عراقی خواست با آمریکا همکاری نکنند و به مبارزان شبه‌نظامی تحت امر خود نیز گفت که حملاتشان را به هموطنان خود، متوقف کنند. مقتدا صدر در بیانیه یادشده خطاب به ارتش و نیروهای پلیس گفت: "شما که اشغالگران، دشمن دیرینه‌تان هستند، نباید درراستای آنها حرکت کنید و نصیحت من به شما این است که یک مبارز خستگی ناپذیر و مفتخر، تنها دو چیز از خدا می‌خواه

    خبرگزاری‌های خارجی از بغداد گزارش دادند: مقتدا صدر روحانی شیعه عراق روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای از نیروهای عراقی خواست با آمریکا همکاری نکنند و به مبارزان شبه‌نظامی تحت امر خود نیز گفت که حملاتشان را به هموطنان خود، متوقف کنند. مقتدا صدر در بیانیه یادشده خطاب به ارتش و نیروهای پلیس گفت: "شما که اشغالگران، دشمن دیرینه‌تان هستند، نباید درراستای آنها حرکت کنید و نصیحت من به شما این است که یک مبارز خستگی ناپذیر و مفتخر، تنها دو چیز از خدا می‌خواهد: یا پیروزی یا شهادت." به گزارش ایرنا، این بیانیه یک روز پیش از برگزاری تظاهرات عظیم در شهر مقدس نجف اشرف که مقتدا صدر به نشانه چهارمین سالگرد اشغال بغداد خواستار برگزاری آن شده، در این شهر شیعه‌نشین توزیع شده است. بیانیه مزبور با اشاره آشکار به درگیری‌ها بین مبارزان "ارتش مهدی" و نیروهای عراقی در "دیوانیه" درجنوب بغداد، افزود: خدا به شما فرمان داده است که در برابر دشمن‌تان مدارا نکنید و تلاش‌هایتان را برضد آنها و نه فرزندان عراق متحد کنید. صدر خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند شما را به منظور نفی شیعه‌گرایی و حتی اسلام به جنگ بکشانند. باید صبور باشید و ضمن حمایت از عراق، آن را آباد کنید. او همچنین با اعلام درگیری سه روزه نیروهایش با نیروهای امنیتی عراق در دیوانیه به عنوان "دام" نیروهای تحت امر آمریکا، از طرفدارانش خواست به این درگیری، پایان دهند. به گزارش "ایرنا"، بیانیه یادشده افزود: "صدر از ارتش عراق و شبه نظامیان ارتش مهدی می‌خواهد که با جنگ در دیوانیه در دام آمریکا قرار نگیرند." در این بیانیه همچنین آمده است: "در عراق به اندازه کافی خون ریخته شده و نیروهای اشغالگر تحت امر شیطان بزرگ، آمریکا، به طور مستقیم و یا از طریق عوامل‌شان درحال پاشیدن بذر اختلاف و نفاق هستند."



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9853
    دفعات دیده شده: ۱۰۰۱ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش