Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دکتر ولایتی: روز پیش از آزادی نظامیان نخست وزیر انگلیس نامه عذرخواهی ارسال کرد. دکتر ولایتی: روز پیش از آزادی نظامیان نخست وزیر انگلیس نامه عذرخواهی ارسال کرد.
    شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۹:۵۷

    دکتر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران با عفو کردن نظامیان انگلیسی به اهداف خود دست یافت. علی اکبر ولایتی با بیان اینکه دستگیری و عفو 15 نظامی انگلیسی برای کشورهای غربی غافلگیرانه بود، به دستگیری و عفو نظامیان انگلیسی در شرایط حساس منطقه ای، توطئه‌ها‌ی آمریکا و صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برضد ایران یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که از تمامیت ارضی خود در سخترین شرایط دفاع می‏کند و ترسی به خ

    دکتر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران با عفو کردن نظامیان انگلیسی به اهداف خود دست یافت. علی اکبر ولایتی با بیان اینکه دستگیری و عفو 15 نظامی انگلیسی برای کشورهای غربی غافلگیرانه بود، به دستگیری و عفو نظامیان انگلیسی در شرایط حساس منطقه ای، توطئه‌ها‌ی آمریکا و صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برضد ایران یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که از تمامیت ارضی خود در سخترین شرایط دفاع می‏کند و ترسی به خود راه نمی‏دهد. وی گفت: برخی آزادی این افراد را به اولتیماتوم 48 ساعته مسئولان انگلیسی ارتباط می‏دهند در صورتی که شرط ایران برای آزادی آنها قبول تجاوز و عذرخواهی بود و روز پیش از آزادی انان نخست وزیر انگلیس نامه عذرخواهی ارسال کرد. ولایتی افزود: عملکرد ایران در این موضوع نشان از دفاع همه جانبه ایران از تمامیت ارضی کشور دارد و نیروهای نظامی و سیاسی کشور تحت امر فرماندهی کل قوا شرایط به وجود آمده را مدیریت کردند. وی به صدور بیانیه شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا برای آزاد کردن نظامیان متجاوز انگلیسی به ایران اشاره و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مرعوب این بیانیه‌ها‌ و شتاب زدگی نشد و موضوع را به شکل آبرومندانه و قدرتمندانه پایان داد. ولایتی گفت: اشغالگران عراق با ورود به آب‌ها‌ی مرزی ایران درپی چند هدف از جمله آزمایش ایران بودند که با هوشیاری نظامی و سیاسی پاسخ محکمی دریافت کردند. وی به موضع ایران درباره دستگیری و عفو نظامیان دستگیر شده اشاره کرد وافزود: مسلمانان می‏دانند که حاکمان آنها مرعوب قدرت‌ها‌ی غرب هستند ودر صورت ایستادگی می‏توانند در برابر قدرتمند ترین دشمنان اسلام‌ایستادگی کنند.ولایتی افزود: یکی از اهداف سند چشم انداز 20 ساله نظام اسلامی تبدیل‌شدن ایران به قدرت نخست منطقه با اعتماد به نفس برای دفاع و حمایت ازمنافع داخلی و منطقه ای است.وی گفت: عملکرد مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که‌کشورمان می‏تواند به عنوان کشوری سرافراز و ستون فقرات مقاومت و پایداری‌در جهان اسلام باشد.



    خبر
    نام منبع: شریف نیوز
    شماره مطلب: 9845
    دفعات دیده شده: ۸۸۸ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش