Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سخنگوی وزارت امورخارجه: اقدامات نمایشی و تبلیغاتی نمی‌تواند بر خطای نظامیان انگلیسی سرپوش گذارد. سخنگوی وزارت امورخارجه: اقدامات نمایشی و تبلیغاتی نمی‌تواند بر خطای نظامیان انگلیسی سرپوش گذارد.
    شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۹:۱۷

    سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به مصاحبه طراحی شده دولت بلر برای نظامیان انگلیسی آزاد شده اظهار داشت: اقدامات نمایشی و تبلیغاتی نمی‌تواند خطای نظامیان انگلیسی مبنی بر نقض حریم آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و تخلفات مکرر نظامیان انگلیسی در ورود غیرمجاز به حریم سرزمینی ایران را سرپوش گذارد. به‌گزارش جمعه شب اداره‌کل اطلاعات ومطبوعات وزارت امورخارجه، سید محمد علی حسینی درخصوص شیوه‌های غیرمنطقی دولت انگلیس تصریح کرد: انتقال بلافاصله تفنگداران ب

    سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به مصاحبه طراحی شده دولت بلر برای نظامیان انگلیسی آزاد شده اظهار داشت: اقدامات نمایشی و تبلیغاتی نمی‌تواند خطای نظامیان انگلیسی مبنی بر نقض حریم آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و تخلفات مکرر نظامیان انگلیسی در ورود غیرمجاز به حریم سرزمینی ایران را سرپوش گذارد. به‌گزارش جمعه شب اداره‌کل اطلاعات ومطبوعات وزارت امورخارجه، سید محمد علی حسینی درخصوص شیوه‌های غیرمنطقی دولت انگلیس تصریح کرد: انتقال بلافاصله تفنگداران به پایگاه نظامی، القاء دستورالعمل‌های دیکته شده و هماهنگی رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی در انتشار همزمان کنفرانس مطبوعاتی هدفمند نمی‌تواند خدشه‌ای بر قرائن و مدارک متقن و مستند موجود در نقض حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران از سوی نظامیان انگلیسی وارد کند. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص رویکردهای تردید برانگیز دولت انگلیس خاطرنشان ساخت: متاسفیم که دولت آقای بلر بدلیل عدم آگاهی نسبت به مبانی فرهنگ اسلامی و تمدن ایرانی قادر نیست رافت و عطوفت جمهوری اسلامی ایران را نسبت به عفو تخلفات صورت گرفته نطامیان خویش را دریافته و به جای واقع‌بینی و ارج نهادن به تعامل شایسته ماموران جمهوری اسلامی ایران، خط مشی فرار به جلو و توجیه خطاهای نظامیان خویش را برگزیده است. سید محمدعلی حسینی یادآور شد: رویه‌های ناشایست دولت بلر در اعمال فشار به نظامیان خویش تازگی نداشته است. در گذشته نیز در نقض‌های قبلی تفنگداران انگلیسی، به رغم اینکه آنها بر تخلفات خویش اعتراف کرده و مدارک آن موجود است، دولت بلر پس از بازگشت نیروهای آن کشور درصدد اخراج آنها بر آمده بود.

    رویه‌های ناشایست دولت بلر در اعمال فشار به نظامیان خویش تازگی نداشته است. در گذشته نیز در نقض‌های قبلی تفنگداران انگلیسی، به رغم اینکه آنها بر تخلفات خویش اعتراف کرده و مدارک آن موجود است، دولت بلر پس از بازگشت نیروهای آن کشور درصدد اخراج آنها بر آمده بود.
    سخنگوی وزارت امورخارجه درپایان توصیه کرد که دولت بلر، حاکمیت ملی کشورها و قوانین و مقررات بین‌المللی را محترم شمرده و از تلاش برای قلب حقایق و تحریف واقعیت‌ها در افکار عمومی داخل انگلیس و جهان دست بردارد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9843
    دفعات دیده شده: ۷۶۷ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش