Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بی‌اعتمادی آمریکایی‌ها به‌سخنان مسوولان نظامی خود درمورد عراق بی‌اعتمادی آمریکایی‌ها به‌سخنان مسوولان نظامی خود درمورد عراق
    جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۲۲

    براساس نتایج یک نظرسنجی که مرکز پژوهش‌های "بوی" آن را انجام داد، اکثر آمریکایی‌ها به سخنان مسوولان نظامی خود و نیز گزارش‌های رسانه‌یی درباره اوضاع عراق یا اصلا اعتماد ندارند و یا اعتماد آنان بسیار ضعیف است. به گزارش روز جمعه شبکه تلویزیونی العربیه، بر اساس نتایج این نظرسنجی، ‪ ۵۲‬درصد آمریکایی‌ها به اطلاعات ارائه شده توسط نظامیان درباره نتایج ‪ ۴‬سال جنگ در عراق و ‪ ۶۰‬درصد هم به گزارش‌های مطبوعاتی درباره روند عملیات در عراق، کاملا بی‌اعتمادند.

    براساس نتایج یک نظرسنجی که مرکز پژوهش‌های "بوی" آن را انجام داد، اکثر آمریکایی‌ها به سخنان مسوولان نظامی خود و نیز گزارش‌های رسانه‌یی درباره اوضاع عراق یا اصلا اعتماد ندارند و یا اعتماد آنان بسیار ضعیف است. به گزارش روز جمعه شبکه تلویزیونی العربیه، بر اساس نتایج این نظرسنجی، ‪ ۵۲‬درصد آمریکایی‌ها به اطلاعات ارائه شده توسط نظامیان درباره نتایج ‪ ۴‬سال جنگ در عراق و ‪ ۶۰‬درصد هم به گزارش‌های مطبوعاتی درباره روند عملیات در عراق، کاملا بی‌اعتمادند. این در حالی است که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در ابتدای تهاجم آمریکا به عراق، آمریکایی‌ها در آن زمان به سخنان مقامات نظامی کشورشان درمورد عراق، اعتماد کامل داشتند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9821
    دفعات دیده شده: ۸۹۸ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش