Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عبدالله گل: ایران به دنبال تولید و ساخت سلاح‌های کشتارجمعی نیست. عبدالله گل: ایران به دنبال تولید و ساخت سلاح‌های کشتارجمعی نیست.
    پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۴۸

    عبدالله گل وزیر امور خارجه ترکیه گفت: ایران به دنبال تولید و ساخت سلاح‌های کشتارجمعی نیست. وزیر امور خارجه ترکیه این مطلب را در گفت و گو با شماره پنجشنبه روزنامه آلمانی زوددویچه اعلام کرد. به گزارش ایرنا، خبرنگار زود دویچه از گل سووال کرد آمریکا تلاش دارد ترکیه را متقاعد کند که این کشور نیز درمعرض تهدید سلاح‌های کشتارجمعی ایران قرار داشته و به یک چتر پدافندی نیاز دارد؟ وی در پاسخ گفت: من چنین تهدیدی را نمی‌بینم اما این امر بدین معنا نیست که ما

    عبدالله گل وزیر امور خارجه ترکیه گفت: ایران به دنبال تولید و ساخت سلاح‌های کشتارجمعی نیست. وزیر امور خارجه ترکیه این مطلب را در گفت و گو با شماره پنجشنبه روزنامه آلمانی زوددویچه اعلام کرد. به گزارش ایرنا، خبرنگار زود دویچه از گل سووال کرد آمریکا تلاش دارد ترکیه را متقاعد کند که این کشور نیز درمعرض تهدید سلاح‌های کشتارجمعی ایران قرار داشته و به یک چتر پدافندی نیاز دارد؟ وی در پاسخ گفت: من چنین تهدیدی را نمی‌بینم اما این امر بدین معنا نیست که ما خواستار سلاح‌های کشتارجمعی در همسایگی خود هستیم و من نمی‌گویم که ایران چنین سلاح‌هایی تولید می‌کند. وزیر امور خارجه ترکیه افزود: آنکارا به مدت ‪ ۵۰‬سال عضو ناتو بوده و ما به دیگر تدابیر امنیتی دیگری نیاز نداریم. گل همچنین در پاسخ به اینکه چگونه قصد دارد کاندولیزا رایس، منوچهر متکی و ولید المعلم وزرای امور خارجه آمریکا ، ایران و سوریه را به سر میز مذاکره درباره عراق دعوت کند، گفت: آمریکا شرکت خود در کنفرانس دوم عراق را تایید کرده است. وزیر امور خارجه ترکیه افزود: زمان برگزاری این کنفرانس هنوز تعیین نشده است اما به احتمال قوی در ماه جاری (آوریل) در استامبول برگزار خواهد شد. گل همچنین در مورد عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا نیز گفت: مردم ترکیه دیگر همانند سه سال پیش شوق و علاقه زیادی به عضویت احتمالی کشورشان در اتحادیه اروپا ندارند. وزیر امور خارجه ترکیه افزود: مباحث در مورد ترکیه در بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا که در ترکیه به عنوان اهانت آمیز تلقی شده است یکی از دلایل کاهش اشتیاق مردم به عضویت در اتحادیه اروپا است. گل گفت: گفت‌وگوها در اروپا درباره ترکیه صادقانه نیستند و بسیاری از سیاستمداران این مساله را برای درگیری‌های داخلی و همچنین حزبی خود مورد استفاده قرار می‌دهند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9812
    دفعات دیده شده: ۹۱۴ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش