Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آیت‌الله نوری همدانی : همه وظیفه دارند برای تحقق وحدت میان مسلمانان کوشش نمایند آیت‌الله نوری همدانی : همه وظیفه دارند برای تحقق وحدت میان مسلمانان کوشش نمایند
    پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۳۵

    آیت‌الله حسین نوری همدانی گفت : باید با سلطه‌گری استکبار و استعمار در کشورهای اسلامی مبارزه کرد. وی روز پنج‌شنبه در دیدار مسوولان شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن محکوم کردن تجاوز ملوانان انگلیسی به ایران افزود: باید در مقابل متجاوزان با تمام قدرت بایستیم و از حقوق ملت‌های اسلامی دفاع کنیم. (((وی با اشاره به مقاومت و رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس به رهبری امام خمینی (ره) خاطرنشان ساخت: در جنگ تحمیلی آمریکا و تمام استعمارگران به صدام

    آیت‌الله حسین نوری همدانی گفت : باید با سلطه‌گری استکبار و استعمار در کشورهای اسلامی مبارزه کرد. وی روز پنج‌شنبه در دیدار مسوولان شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن محکوم کردن تجاوز ملوانان انگلیسی به ایران افزود: باید در مقابل متجاوزان با تمام قدرت بایستیم و از حقوق ملت‌های اسلامی دفاع کنیم. وی با اشاره به مقاومت و رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس به رهبری امام خمینی (ره) خاطرنشان ساخت: در جنگ تحمیلی آمریکا و تمام استعمارگران به صدام کمک کردند، ولی باز هم مقابل ملت ایران سر تسلیم فرود آوردند.

    وی با اشاره به مقاومت و رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس به رهبری امام خمینی (ره) خاطرنشان ساخت: در جنگ تحمیلی آمریکا و تمام استعمارگران به صدام کمک کردند، ولی باز هم مقابل ملت ایران سر تسلیم فرود آوردند.
    نوری همدانی با اشاره به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده است، گفت: ایجاد انسجام و وحدت میان مسلمانان یکی از مهمترین رسالت‌های پیغمبر اسلام (ص) بود. وی اظهار داشت: باید سیره حضرت رسول (ص) را بهتر بشناسیم و در تحقق اهداف ایشان تلاش کنیم. آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: اختلاف میان مسلمانان موجب عقب ماندگی کشورهای اسلامی در همه عرصه‌ها خواهد شد، از این رو همه وظیفه دارند برای تحقق وحدت میان مسلمانان کوشش نمایند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9810
    دفعات دیده شده: ۷۹۹ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش