Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری ایران : به برکت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و عید پسح مسیحیان،  آزادی ‪ ۱۵‬نظامی انگلیسی را به مردم انگلیس هدیه می‌نماییم رییس جمهوری ایران : به برکت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و عید پسح مسیحیان، آزادی ‪ ۱۵‬نظامی انگلیسی را به مردم انگلیس هدیه می‌نماییم
    چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۵۸

    محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران امروز اعلام کرد که به برکت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و عید پسح مسیحیان ‪ ۱۵‬نظامی بازداشت شده انگلیسی عفو و آزاد می‌شوند. احمدی نژاد در این‌باره گفت: به مناسبت ایام ولادت پیامبر بزرگ اسلام ، آن رحمت واسعه الهی و کانون همه خوبی‌ها و با تبریک میلاد این هدیه بی‌نظیر خداوند به همه و همچنین به مناسبت ایام عروج حضرت مسیح(ع) و عید پسح اعلام می‌کنم که ملت کریم ایران و نظام جمهوری اسلامی در عین اقتدار و داشتن حق قان

    محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران امروز اعلام کرد که به برکت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و عید پسح مسیحیان ‪ ۱۵‬نظامی بازداشت شده انگلیسی عفو و آزاد می‌شوند. احمدی نژاد در این‌باره گفت: به مناسبت ایام ولادت پیامبر بزرگ اسلام ، آن رحمت واسعه الهی و کانون همه خوبی‌ها و با تبریک میلاد این هدیه بی‌نظیر خداوند به همه و همچنین به مناسبت ایام عروج حضرت مسیح(ع) و عید پسح اعلام می‌کنم که ملت کریم ایران و نظام جمهوری اسلامی در عین اقتدار و داشتن حق قانونی برای محاکمه این نظامیان با تاسی به پیامبر عظیم شان این ‪ ۱۵‬نفر را مورد عفو قرار داده و آزادی آنان را به مردم انگلیس هدیه می‌نماید. وی همچنین در جریان نخستین نشست مطبوعاتی خود با رسانه های داخلی و خارجی که عصر چهارشنبه در تهران برگزار شد افزود: عفو این 15 نظامی انگلیسی در چهارچوب معاملات سیاسی انجام نگرفته است و نشانه رافت اسلامی و عفو از سوی جمهوری اسلامی ایران است. تصمیمات ایران بر مبنای سیاست زدگی نیست.

    عفو این 15 نظامی انگلیسی در چهارچوب معاملات سیاسی انجام نگرفته است و نشانه رافت اسلامی و عفو از سوی جمهوری اسلامی ایران است. تصمیمات ایران بر مبنای سیاست زدگی نیست.
    وی اظهارداشت: از دولت بلر می‌خواهم این نظامیان را به جرم پذیرش و بیان حقایق مجازات نکند. دکتر احمدی نژاد ادامه داد: از بلر می‌خواهیم به جای گسترش و نوسازی سلاح‌های هسته‌ای به صلح و عدالت و راستگویی و اخلاق بیاندیشد و به مردم انگلیس خدمت کند. از سوی دیگر رییس جمهوری ایران همچنین نشان درجه سه شجاعت را به ناوسالار یکم ابوالقاسم آمانگاه فرمانده مرزبانان دریایی ایران اهدا کرد. این تصمیم در جلسه هیات وزیران و به دنبال بازداشت ‪۱۵‬ تفنگدار دریایی انگلیسی که به آبهای سرزمینی ایران غیرقانونی ورود کرده بودند، مورد تصویب قرار گرفت. وزیر دفاع و شماری از فرماندهان عالیرتبه نظامی نیز در مراسم اعطای این نشان حضور داشتند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9775
    دفعات دیده شده: ۱۰۲۱ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش