Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • معاون دبیر کل حزب‌الله : لبنانی‌ها برای تحقق مصالح و منافع خود باید با این سیاست‌های تحمیلی مقابله کنند. معاون دبیر کل حزب‌الله : لبنانی‌ها برای تحقق مصالح و منافع خود باید با این سیاست‌های تحمیلی مقابله کنند.
    چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۵:۲۲

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، شیخ نعیم قاسم در عین حال از پایبندی مخالفان دولت کنونی لبنان به برنامه‌ها و تحصن مسالمت‌آمیز خود تا دستیابی به خواسته‌های خویش در تشکیل دولت وحدت ملی خبر داد و گفت گروه حاکم به خاطر ادامه سلطه‌طلبی و خودمحوری مسوول بحران کنونی‌اند. شیخ نعیم قاسم در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در حسینیه سیدالشهدا در حومه جنوبی بیروت گفت مشکل لبنان در دخالت مستقیم نیروهای خارجی در امور داخلی این کشور و تحمیل سی

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، شیخ نعیم قاسم در عین حال از پایبندی مخالفان دولت کنونی لبنان به برنامه‌ها و تحصن مسالمت‌آمیز خود تا دستیابی به خواسته‌های خویش در تشکیل دولت وحدت ملی خبر داد و گفت گروه حاکم به خاطر ادامه سلطه‌طلبی و خودمحوری مسوول بحران کنونی‌اند. شیخ نعیم قاسم در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در حسینیه سیدالشهدا در حومه جنوبی بیروت گفت مشکل لبنان در دخالت مستقیم نیروهای خارجی در امور داخلی این کشور و تحمیل سیاست‌های خود بر این کشور نهفته است و لبنانی‌ها برای تحقق مصالح و منافع خود باید با این سیاست‌های تحمیلی مقابله کنند. وی در ادامه درباره طرح آمریکا در منطقه برای سیطره بر ملت‌های منطقه و ثروت‌های آنان و نیز ایجاد تفرقه در منطقه هشدار داد و گفت دولت آمریکا به برخی شخصیت‌های دارای قدرت در لبنان به طور پنهان اطلاع داده که قصد دارد در جنگی دیگر به ایران حمله کند.

    وی در ادامه درباره طرح آمریکا در منطقه برای سیطره بر ملت‌های منطقه و ثروت‌های آنان و نیز ایجاد تفرقه در منطقه هشدار داد و گفت دولت آمریکا به برخی شخصیت‌های دارای قدرت در لبنان به طور پنهان اطلاع داده که قصد دارد در جنگی دیگر به ایران حمله کند.
    معاون دبیر کل حزب‌الله همچنین گفت آمریکا از این افراد خواسته منتظر تضعیف ایران و کشورهای منطقه باشند تا آمریکا آنچه را می‌خواهد عملی سازد و آنان هم از طریق تضعیف حزب‌الله و مقاومت به اهدافشان برسند به همین خاطر آنها بر حمله آمریکا به ایران حساب بازکرده‌اند اما در ارزیابی‌هایشان شکست خواهند خورد. شیخ نعیم قاسم با اشاره به تشکیل دادگاه رسیدگی به ترور رفیق حریری نخست‌وزیر پیشین لبنان گفت آنان پشت این دادگاه موضع گرفته‌اند تا ما را از مشارکت در دولت بازدارند. وی افزود آنان خواهان تشکیل دادگاه نیستند بلکه در پی سیطره بر لبنان‌اند و به همین خاطر مخالفان را با فصل هفتم منشور سازمان ملل تهدید می‌کنند در حالی که تشکیل دادگاه با توسل به فصل هفتم دیگر دادگاه رسیدگی به ترور حریری نیست بلکه دادگاهی علیه لبنان است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9772
    دفعات دیده شده: ۷۶۳ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش