Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ملوان زن انگلیسی: از بابت ورود غیرقانونی به آبهای سرزمینی ایران از مردم ایران عذرخواهی می کنم. ملوان زن انگلیسی: از بابت ورود غیرقانونی به آبهای سرزمینی ایران از مردم ایران عذرخواهی می کنم.
    پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۳۱

    فای ترنی ملوان زن انگلیسی که از جمعه گذشته به همراه ‪ ۱۴‬نظامی دیگر این کشور به علت نقض حریم دریایی در ایران در بازداشت به سر می‌برد، روز چهارشنبه از رفتار مناسب نیروهای ایرانی با خود خبر داد. ترنی ‪ ۲۶‬ساله در نامه‌ای به والدین خود که روز چهارشنبه از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا منتشر شد ، همچنین نوشت، از بابت ورود غیر قانونی به آبهای سرزمینی ایران در نامه‌ای دیگر از مردم ایران عذرخواهی کرده است. به گزارش ایرنا، در نامه این عضو ن

    فای ترنی ملوان زن انگلیسی که از جمعه گذشته به همراه ‪ ۱۴‬نظامی دیگر این کشور به علت نقض حریم دریایی در ایران در بازداشت به سر می‌برد، روز چهارشنبه از رفتار مناسب نیروهای ایرانی با خود خبر داد. ترنی ‪ ۲۶‬ساله در نامه‌ای به والدین خود که روز چهارشنبه از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا منتشر شد ، همچنین نوشت، از بابت ورود غیر قانونی به آبهای سرزمینی ایران در نامه‌ای دیگر از مردم ایران عذرخواهی کرده است. به گزارش ایرنا، در نامه این عضو نیروی دریایی انگلیس مستقر در ناو "کورنوال" در شمال خلیج فارس آمده است: می‌خواهم بدانید حالم خوب است و به خوبی از من مراقبت می‌شود. هر روز سه وعده غذا دارم و مایعات به صورت مداوم در اختیارم قرار می‌گیرد. ترنی که راننده یکی از دو قایق انگلیسی توقیف شده در آبهای ایران معرفی شده است، افزود: رفتار افراد دوستانه و مهمان نوازانه، بسیار گرم و مهربانانه است. در این نامه خطاب به والدین ملوان انگلیسی آمده است: ایکاش ما وارد آب‌های ایران نمی‌شدیم، در این صورت اکنون در کنار شما بودم. بسیار متاسفم که اینکار را انجام دادیم و می‌دانم در غیر اینصورت، اینجا نبودیم. ترنی همچنین نوشت: نامه‌ای به مردم ایران نوشته‌ام از ورود به آبهای آنها عذرخواهی کرده‌ام. ""لطفا نگران من نباشید. امیدوارم مدت زیادی طول نکشد که به خانه برگردم و آماده جشن تولد مولی به همراه هدیه‌ای از مردم ایران شویم. رسانه‌های دیداری انگلیس نیز امروز اظهارات کوتاهی از منوچهر متکی وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس سران عرب در ریاض را پخش کردند که در آن وی از آزادی ترنی خبر می‌دهد. این رسانه‌ها همچنین بخش‌هایی از تصاویر پخش شده از شبکه تلویزیونی عربی العالم را که در آن نیروهای دستگیر شده انگلیسی حضور دارند، به نمایش گذاشته‌اند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9676
    دفعات دیده شده: ۸۸۲ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش