Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عمرو موسی: تحریم اقتصادی فلسطین در راستای منافع رژیم صهیونیستی است عمرو موسی: تحریم اقتصادی فلسطین در راستای منافع رژیم صهیونیستی است
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۵۹

    عمرو موسی دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرد:تحریم اقتصادی مردم فلسطین غیرعادلانه است و جز به رژیم صهیونیستی به هیچکس دیگر خدمت نمی‌کند. به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض خاطرنشان کرد: ((( طرح صلحی که همه کشورهای عربی به آن پایبند هستند، بهترین راه حل برای پایان دادن به نزاع عربی و رژیم صهیونیستی است. بر اساس این طرح رژیم اشغالگر قدس باید با عقب نشینی از جولان سوریه و سرزمین‌های فلسطینی و لبنانی به درگیری‌های موجود ب

    عمرو موسی دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرد:تحریم اقتصادی مردم فلسطین غیرعادلانه است و جز به رژیم صهیونیستی به هیچکس دیگر خدمت نمی‌کند. به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض خاطرنشان کرد: طرح صلحی که همه کشورهای عربی به آن پایبند هستند، بهترین راه حل برای پایان دادن به نزاع عربی و رژیم صهیونیستی است. بر اساس این طرح رژیم اشغالگر قدس باید با عقب نشینی از جولان سوریه و سرزمین‌های فلسطینی و لبنانی به درگیری‌های موجود برای همیشه پایان دهد.

    طرح صلحی که همه کشورهای عربی به آن پایبند هستند، بهترین راه حل برای پایان دادن به نزاع عربی و رژیم صهیونیستی است. بر اساس این طرح رژیم اشغالگر قدس باید با عقب نشینی از جولان سوریه و سرزمین‌های فلسطینی و لبنانی به درگیری‌های موجود برای همیشه پایان دهد.
    عمرو موسی همچنین خاطرنشان کرد: اعراب خودشان را برای پایان دادن به نزاع موجود آماده کرده‌اند که در همین راستا طی هفته‌های اخیر تلاش‌های در این زمینه صورت گرفته است . اجلاس دو روزه سران عرب امروز چهارشنبه با هدف بررسی اهم مشکلات جهان عرب و اسلام در محل قصر "الموتمرات" ریاض آغاز شد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9670
    دفعات دیده شده: ۸۲۴ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش