Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مسلمانان اندونزی در اعتراض به قطعنامه ضد ایرانی تظاهرات کردند مسلمانان اندونزی در اعتراض به قطعنامه ضد ایرانی تظاهرات کردند
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۴۹

    مردم مسلمان اندونزی در اعتراض به رای مثبت نماینده دولت این کشور در سازمان ملل متحد به قطعنامه ضد ایرانی، دست به تظاهرات زدند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، روزنامه مالایی زبان کومپاس چاپ اندونزی در شماره امروز خود با چاپ عکسی از این تظاهرات نوشت: تظاهرات مردم مسلمان اندونزی در شهر "سورابایا" توسط پلیس کنترل شد. بر اساس گزارش‌های دریافتی ، تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل کنسولگری آمریکا در سورابایا، بر علیه سیاست‌های ضد اسلامی کاخ سفید شعار دادند.

    مردم مسلمان اندونزی در اعتراض به رای مثبت نماینده دولت این کشور در سازمان ملل متحد به قطعنامه ضد ایرانی، دست به تظاهرات زدند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، روزنامه مالایی زبان کومپاس چاپ اندونزی در شماره امروز خود با چاپ عکسی از این تظاهرات نوشت: تظاهرات مردم مسلمان اندونزی در شهر "سورابایا" توسط پلیس کنترل شد. بر اساس گزارش‌های دریافتی ، تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل کنسولگری آمریکا در سورابایا، بر علیه سیاست‌های ضد اسلامی کاخ سفید شعار دادند. آنان همچنین با سر دادن شعارهایی اقدام دولتمردان این کشور در پشت کردن به ایران و همراهی با واشنگتن در تصویب قطعنامه ضد ایرانی را محکوم کردند. پیش از این ، قائم مقام پارلمان اندونزی در اعتراض به همراهی جاکارتا با واشنگتن در تصویب قطعنامه ضد ایرانی ، خواستار خروج کشورش از سازمان کنفرانس اسلامی شده بود. "زینال معارف" گفت: دولت اندونزی به نوکر آمریکا تبدیل شده است و باید به یکباره از سازمان کنفرانس اسلامی نیز خارج شود. همراهی جاکارتا با واشنگتن در تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت سازمان ملل متحد "حسن ویرایودا" وزیر خارجه اندونزی را در آستانه استیضاح قرار داد. رای مثبت اندونزی به قطعنامه ضد ایرانی خشم مردم مسلمان، احزاب سیاسی و تشکل‌های دینی این کشور را نیز برانگیخته است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9649
    دفعات دیده شده: ۸۲۱ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش