Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سناتور پاکستانی: شورای امنیت ابزار دشمنی آمریکا با ایران شده است سناتور پاکستانی: شورای امنیت ابزار دشمنی آمریکا با ایران شده است
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۴۵

    پروفسور خورشید احمد سناتور پاکستانی و رییس پژوهشگاه مطالعات سیاسی اسلام آباد گفت: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ابزار دشمنی آمریکا با ایران شده است. به گزارش ایرنا ،‌ وی روز چهارشنبه در ارتباط با تصویب قطعنامه ضد ایرانی ‪ ۱۷۴۷‬شورای امنیت افزود: سوء‌استفاده آمریکا از شورای امنیت که باید در خدمت صلح در جهان باشد، بر همگان روشن است. این سناتور پاکستانی خاطر نشان کرد که غیر از این نباید از شورای امنیت انتظار داشت زیرا خواست کشورهای اسلامی ت

    پروفسور خورشید احمد سناتور پاکستانی و رییس پژوهشگاه مطالعات سیاسی اسلام آباد گفت: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد ابزار دشمنی آمریکا با ایران شده است. به گزارش ایرنا ،‌ وی روز چهارشنبه در ارتباط با تصویب قطعنامه ضد ایرانی ‪ ۱۷۴۷‬شورای امنیت افزود: سوء‌استفاده آمریکا از شورای امنیت که باید در خدمت صلح در جهان باشد، بر همگان روشن است. این سناتور پاکستانی خاطر نشان کرد که غیر از این نباید از شورای امنیت انتظار داشت زیرا خواست کشورهای اسلامی تحقق نمی‌یابد. معاون حزب جماعت اسلامی پاکستان در ارتباط با عکس‌العمل کشورهای اسلامی در برابر قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: قلب واحساس مردم کشورهای اسلامی، عربی با جمهوری اسلامی ایران است و مردم پاکستان نیز همراه ملت مقاوم ایران هستند.

    معاون حزب جماعت اسلامی پاکستان در ارتباط با عکس‌العمل کشورهای اسلامی در برابر قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: قلب واحساس مردم کشورهای اسلامی، عربی با جمهوری اسلامی ایران است و مردم پاکستان نیز همراه ملت مقاوم ایران هستند.
    خورشید احمد نپذیرفتن این قطعنامه از سوی پاکستان را اقدامی بسیار خوب توصیف کرد و افزود: فقط به این اقدام نباید اکتفا کرد، مقامهای ارشد کشور نیز باید به فراتر از این توجه نمایند. وی همچنین اتحاد و انسجام امت اسلامی،همکاری سران کشورهای اسلامی و پرهیز از هر گونه تفرقه‌افکنی در شرایط موجود را رمز موفقیت در برابر این توطئه جدید دانست.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9645
    دفعات دیده شده: ۱۰۸۳ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش