Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر خارجه عربستان احتمال برقراری رابطه با رژیم‌صهیونیستی را رد کرد وزیر خارجه عربستان احتمال برقراری رابطه با رژیم‌صهیونیستی را رد کرد
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۹:۴۳

    به گزارش روز چهارشنبه شبکه تلویزیونی العربیه، سعود الفیصل گفت: اگر اسراییل طرح صلح عربی مبتنی بر شناسایی اسراییل از سوی کشورهای عربی در مقابل عقب نشینی تا مرزهای ‪ ۱۹۶۷‬را نپذیرد، تحت سیطره جنگسالاران قرار خواهد گرفت. الفیصل در مصاحبه با روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف ضمن رد هر گونه احتمال برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم‌صهیونیستی گفت: آنچه اعراب باید برای تحقق صلح انجام می‌دادند عملی کردند و اکنون توپ در زمین طرف دیگر یعنی اسراییل است. ((( وزیر

    به گزارش روز چهارشنبه شبکه تلویزیونی العربیه، سعود الفیصل گفت: اگر اسراییل طرح صلح عربی مبتنی بر شناسایی اسراییل از سوی کشورهای عربی در مقابل عقب نشینی تا مرزهای ‪ ۱۹۶۷‬را نپذیرد، تحت سیطره جنگسالاران قرار خواهد گرفت. الفیصل در مصاحبه با روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف ضمن رد هر گونه احتمال برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم‌صهیونیستی گفت: آنچه اعراب باید برای تحقق صلح انجام می‌دادند عملی کردند و اکنون توپ در زمین طرف دیگر یعنی اسراییل است. وزیر خارجه عربستان در آستانه برگزاری اجلاس سران عرب در ریاض گفت: اگر اسراییل خواهان صلح است باید بداند که این صلح به شکل یک جانبه برقرار نمی‌شود بلکه باید هر دو طرف به طور مساوی در تحقق آن نقش ایفا کنند.

    وزیر خارجه عربستان در آستانه برگزاری اجلاس سران عرب در ریاض گفت: اگر اسراییل خواهان صلح است باید بداند که این صلح به شکل یک جانبه برقرار نمی‌شود بلکه باید هر دو طرف به طور مساوی در تحقق آن نقش ایفا کنند.
    قرار است در اجلاس سران کشورهای عربی که امروز در ریاض کار خود را آغاز می کند طرح صلح عربی مصوب نشست ‪ ۲۰۰۲‬بیروت بار دیگر به عنوان تنها گزینه عربی در جهت تحقق صلح در خاورمیانه مورد تاکید قرار گیرد. رژیم صهیونیستی اعلام کرده طرح مذکور را در شکل کنونی نمی‌پذیرد و اعراب باید تغییراتی در آن اعمال کنند. این طرح عقب نشینی اسراییل به مرزهای سال ‪ ۱۹۶۷‬در مقابل شناسایی این رژیم از سوی اعراب را پیشنهاد می‌کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9642
    دفعات دیده شده: ۹۶۵ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش