Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نمایندگان مجلس کره‌جنوبی بر ضد توافقنامه تجارت آزاد با آمریکا اعتصاب غذا کردند نمایندگان مجلس کره‌جنوبی بر ضد توافقنامه تجارت آزاد با آمریکا اعتصاب غذا کردند
    سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۰۳

    گروهی‌ از نمایندگان مجلس کره‌جنوبی در انتقاد به توافقنامه تجارت آزاد باآمریکا، اعتصاب غذا کردند. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، اعتصاب غذای نمایندگان مجلس کره جنوبی درحالی انجام می‌شود که دو کشور در حال گفت و گو درباره امضای این توافقنامه هستند. مذاکرات سئول و واشنگتن برای امضای این توافقنامه از روزگذشته‌آغاز شده و به رغم اختلافات دوکشور، گفته می‌شود ‪ ۹۰‬درصد این مشکلات حل شده است. ((( نمایندگان معترض گفته‌اند که دولت ک

    گروهی‌ از نمایندگان مجلس کره‌جنوبی در انتقاد به توافقنامه تجارت آزاد باآمریکا، اعتصاب غذا کردند. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، اعتصاب غذای نمایندگان مجلس کره جنوبی درحالی انجام می‌شود که دو کشور در حال گفت و گو درباره امضای این توافقنامه هستند. مذاکرات سئول و واشنگتن برای امضای این توافقنامه از روزگذشته‌آغاز شده و به رغم اختلافات دوکشور، گفته می‌شود ‪ ۹۰‬درصد این مشکلات حل شده است. نمایندگان معترض گفته‌اند که دولت کره‌جنوبی با این اقدام خود منافع ملی را نادیده گرفته است. آنان افزودند: با امضای این قرارداد چیزی عاید کره‌جنوبی نمی‌شود، بلکه این بازار کره‌جنوبی است که به روی کالاهای آمریکایی بخصوص محصولات کشاورزی گشوده‌تر می‌شود.

    نمایندگان معترض گفته‌اند که دولت کره‌جنوبی با این اقدام خود منافع ملی را نادیده گرفته است. آنان افزودند: با امضای این قرارداد چیزی عاید کره‌جنوبی نمی‌شود، بلکه این بازار کره‌جنوبی است که به روی کالاهای آمریکایی بخصوص محصولات کشاورزی گشوده‌تر می‌شود.
    نمایندگان معترض کره‌جنوبی همچنین بااشاره به‌بحث ورود برنج‌های آمریکایی به کره گفتند که مساله وادرات برنج نباید در توافقنامه تجارت‌آزاد گنجانده شود. در صورتی که توافقنامه مذکور تا پایان ماه جاری میلادی امضا شود پارلمان کره جنوبی آن را در ماه اوت یا سپتامبر امسال مورد بررسی قرار خواهد داد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9638
    دفعات دیده شده: ۶۹۱ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش