Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک کارشناس روس: قطعنامه ضد ایرانی ‪ ،۱۷۴۷‬مبنای حقوقی ندارد یک کارشناس روس: قطعنامه ضد ایرانی ‪ ،۱۷۴۷‬مبنای حقوقی ندارد
    سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۵۳

    یک کارشناس سیاسی مسایل ایران در روسیه گفت: قطعنامه ‪ ۱۷۴۷‬شورای امنیت در مورد برنامه اتمی ایران مبنای حقوقی نداشته و با فشار آمریکا به تصویب رسیده است. به گزارش ایرنا، رجب صفراف در مصاحبه با روزنامه ماسکووسکی کامسامولتس چاپ مسکو، این قطعنامه را فاقد توانایی برای حل مساله اتمی ایران خواند و گفت: خروج برنامه هسته‌ای ایران از اهداف صلح آمیز، توسط هیچ مرجع صاحب صلاحیتی ثابت نشده است. وی افزود: ظاهرا آمریکا مایل نیست، کشوری مخالف سیاسهای واشنگتن ، م

    یک کارشناس سیاسی مسایل ایران در روسیه گفت: قطعنامه ‪ ۱۷۴۷‬شورای امنیت در مورد برنامه اتمی ایران مبنای حقوقی نداشته و با فشار آمریکا به تصویب رسیده است. به گزارش ایرنا، رجب صفراف در مصاحبه با روزنامه ماسکووسکی کامسامولتس چاپ مسکو، این قطعنامه را فاقد توانایی برای حل مساله اتمی ایران خواند و گفت: خروج برنامه هسته‌ای ایران از اهداف صلح آمیز، توسط هیچ مرجع صاحب صلاحیتی ثابت نشده است. وی افزود: ظاهرا آمریکا مایل نیست، کشوری مخالف سیاسهای واشنگتن ، مانند ایران دارای چرخه سوخت هسته‌ای باشد. به عقیده این کارشناس، روسیه نیز با تصویب این قطعنامه، مواضع خود را در ایران و جهان اسلام از دست داد. "صفراف" در مصاحبه‌ای با "ایتارتاس" نیز ابراز اطمینان کرد، با وجود تصویب قطعنامه ‪ ،۱۷۴۷‬روند غنی‌سازی اورانیوم در ایران حتی برای یک دقیقه هم متوقف نخواهد شد. وی ، تصویب هر دو قطعنامه اخیر در شورای امنیت را نتیجه توطئه مشترک علیه ایران دانست و گفت: آمریکا به یک پیروزی درخشان نیاز دارد و برای رسیدن به محاصره اقتصادی و ارعاب ایران، صدها میلیون دلار صرف کرده است.

    وی ، تصویب هر دو قطعنامه اخیر در شورای امنیت را نتیجه توطئه مشترک علیه ایران دانست و گفت: آمریکا به یک پیروزی درخشان نیاز دارد و برای رسیدن به محاصره اقتصادی و ارعاب ایران، صدها میلیون دلار صرف کرده است.
    این کارشناس در گفتگو با روزنامه "ودوموستی " نیز، قطعنامه اخیر را بمنزله تحریک ایران دانست که این کشور را وادار خواهد ساخت برای خودکفایی کامل در برنامه هسته‌ای خود اقدام کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9636
    دفعات دیده شده: ۷۳۸ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش