Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک مقام لبنانی:  ایران مانع تحقق سیاستهای مداخله جویانه آمریکا در منطقه شده است یک مقام لبنانی: ایران مانع تحقق سیاستهای مداخله جویانه آمریکا در منطقه شده است
    سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۰۰

    یک نماینده مجلس لبنان گفت: هرچند آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را برای شکست این انقلاب بکار برده، اما ایران توانسته است سیاستهای مداخله جویانه آمریکا را به ویژه در منطقه خاورمیانه به شکست بکشاند. ((( اسماعیل سکریه افزود: آخرین اقدام زورگویانه آمریکا علیه ایران ، طرح ادعای واهی آن کشور مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است. ))) به گزارش ایرنا، وی گفت : با اینکه همه کشورهای جهان بر اساس مستندات آژانس بین‌المللی

    یک نماینده مجلس لبنان گفت: هرچند آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را برای شکست این انقلاب بکار برده، اما ایران توانسته است سیاستهای مداخله جویانه آمریکا را به ویژه در منطقه خاورمیانه به شکست بکشاند. اسماعیل سکریه افزود: آخرین اقدام زورگویانه آمریکا علیه ایران ، طرح ادعای واهی آن کشور مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

    اسماعیل سکریه افزود: آخرین اقدام زورگویانه آمریکا علیه ایران ، طرح ادعای واهی آن کشور مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.
    به گزارش ایرنا، وی گفت : با اینکه همه کشورهای جهان بر اساس مستندات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فعالیتهای هسته‌ای مسالمت آمیز ایران‌آگاه بوده و هیچ گزارشی از تخطی این برنامه‌ها از معیارهای بین‌المللی وجود ندارد اما آمریکا که اینک اروپا را نیز به همراهی خود واداشته ، تلاش می‌کند فعالیتهای ایران را در این زمینه به عنوان یک تهدید هسته‌ای مطرح کند. این نماینده‌مجلس لبنان خاطرنشان کرد این درحالی است که آمریکا و سازمان ملل در مقابل دستیابی آشکار رژیم صهیونیستی به بمب اتمی و تهدید مستقیم جامعه جهانی به ویژه ملتهای منطقه ، هیچ اقدامی برای اعمال نظارت بر فعالیتهای این رژیم انجام نمی‌دهد و سیاست " یک بام و دو هوا " را در پیش گرفته است. سکریه اعمال هرگونه تحریم علیه ایران را بی‌اثر دانست و گفت سوابق و تجارب ایران در مواجهه با اینگونه سیاستهای تحمیلی ، ثابت کرده است که هر محدودیتی برای مردم ایران ، به تجربه‌ای گران بها برای دستیابی به استقلال بیشتر و رسیدن به قله‌های پیشرفت تبدیل شده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9625
    دفعات دیده شده: ۱۰۶۰ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش