Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سخنگوی حماس : حماس مخالف هر گونه دخالت آمریکا در امور داخلی فلسطین است سخنگوی حماس : حماس مخالف هر گونه دخالت آمریکا در امور داخلی فلسطین است
    شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۲۲

    جنبش مقاومت اسلامی حماس از دولت آمریکا خواست که در امور داخلی فلسطین مداخله نکند. (((جنبش حماس درخواست اخیر رایس برای یکپارچه کردن سازمان‌های امنیتی فلسطین و سپردن آن‌ها به محمد دحلان را تلاشی خبیثانه برای مسموم کردن فضای مثبت حاکم بر فلسطین و ایجاد دو دستگی و اختلاف در میان فلسطینیان دانست. ))) به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش حماس در کرانه باختری رود اردن اظهار داشت:«پیمان مکه پایه‌های وحدت ملی را تثبیت کرد و اولین نماد آن هم تشکیل

    جنبش مقاومت اسلامی حماس از دولت آمریکا خواست که در امور داخلی فلسطین مداخله نکند. جنبش حماس درخواست اخیر رایس برای یکپارچه کردن سازمان‌های امنیتی فلسطین و سپردن آن‌ها به محمد دحلان را تلاشی خبیثانه برای مسموم کردن فضای مثبت حاکم بر فلسطین و ایجاد دو دستگی و اختلاف در میان فلسطینیان دانست.

    جنبش حماس درخواست اخیر رایس برای یکپارچه کردن سازمان‌های امنیتی فلسطین و سپردن آن‌ها به محمد دحلان را تلاشی خبیثانه برای مسموم کردن فضای مثبت حاکم بر فلسطین و ایجاد دو دستگی و اختلاف در میان فلسطینیان دانست.
    به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش حماس در کرانه باختری رود اردن اظهار داشت:«پیمان مکه پایه‌های وحدت ملی را تثبیت کرد و اولین نماد آن هم تشکیل دولت وحدت ملی بر اساس برنامه‌ سیاسی مورد توافق همه گروه‌ها بود و آخرین آن هم مشارکت سیاسی واقعی در همه مراکز حساس سیاسی است که این مسأله حسابات آمریکا در تعامل با پرونده فلسطین را بر هم زد. این امر باعث شد که دولت آمریکا با دخالت در برخی مسائل مربوط به وضع امنیتی فلسطین که از حساسیت بیش‌تری در فلسطین برخوردار است، شکاف داخلی در میان فلسطینیان ایجاد و از اتحاد و همبستگی آن‌ها جلوگیری کند.» این سخنگوی حماس تاکید کرد که پیمان مکه مکرمه بر ضرورت بازنگری در پرونده امنیتی با توافق همه گروه‌ها و طرف‌ها تاکید دارد. وی افزود:‌ علی رغم این درخواست برای سازماندهی مجدد سازمان‌های امنیتی به دور از هر گونه گرایش حزبی و گروهی، اما ملت فلسطین هم مخالف ساماندهی وضعیت داخلی خود بر اساس اراده و خواست آمریکاست، بلکه در صدد انجام این مهم بر اساس منافع ملی است. گفتنی است که چهارشنبه گذشته کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا در جمع اعضای یکی از کمیسیون‌های کنگره آمریکا خواستار حمایت از سازمان‌های امنیتی وابسته به محمود عباس و یکپارچه کردن این سازمان‌ها و سپردن مسئولیت‌ آن‌ها به دحلان شده بود. همچنین در این نشست ژنرال کیث دایتون هماهنگ کننده امنیتی آمریکا از کشورش خواست که از نیروهای امنیتی وابسته به ریاست تشکیلات خودگردان برای مقابله با قدرت رو به رشد حماس حمایت کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9590
    دفعات دیده شده: ۹۷۶ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش