Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نورمن کمبر: مردم انگلیس از اشتباهات جنگ عراق خشمگین هستند نورمن کمبر: مردم انگلیس از اشتباهات جنگ عراق خشمگین هستند
    جمعه ۳ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۰:۲۷

    نورمن کمبر ،میانجی صلح،انگلیسی گفت: مردم انگلیس از اشتباهات دولت لندن در جنگ عراق به شدت خشمگین هستند. به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه گاردین، کمبر که یک سال پیش در عراق ربوده و پس از آن آزاد شد ، افزود : (((خشم عمومی از جنگ، رهبران سیاسی را مجبور خواهد کرد در پی گزینه و راه‌حل‌های صلح آمیز برای سایر مسایل منطقه باشند. ))) وی با اشاره به اینکه اغلب مردم از اشتباهات جنگ عراق آگاهند خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم دولت انگلیس قصد مشارکت در حمله احتمال

    نورمن کمبر ،میانجی صلح،انگلیسی گفت: مردم انگلیس از اشتباهات دولت لندن در جنگ عراق به شدت خشمگین هستند. به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه گاردین، کمبر که یک سال پیش در عراق ربوده و پس از آن آزاد شد ، افزود : خشم عمومی از جنگ، رهبران سیاسی را مجبور خواهد کرد در پی گزینه و راه‌حل‌های صلح آمیز برای سایر مسایل منطقه باشند.

    خشم عمومی از جنگ، رهبران سیاسی را مجبور خواهد کرد در پی گزینه و راه‌حل‌های صلح آمیز برای سایر مسایل منطقه باشند.
    وی با اشاره به اینکه اغلب مردم از اشتباهات جنگ عراق آگاهند خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم دولت انگلیس قصد مشارکت در حمله احتمالی به‌ایران را داشته باشد. کمبر گفت: اگر چه سرنگونی صدام دیکتاتور سابق عراق گام مثبتی بود اما مطمئنم شیوه‌ای که با آن وی را برکنار کردند، وضعیت را در عراق بدتر و وخیم تر کرد. کمبر در سالگرد آزادی خود از چنگ گروگان گیران عراقی اقدام به انتشار کتاب خود با عنوان " گروگان در عراق" کرده که در آن به گروگان گرفته شدن خود و دوستانش را به تصویر کشیده است. وی سال گذشته به همراه "هارمیت سینگ سودن"، "جیمز لونی" و "تام فاکس" بمنظور پیوستن به گروه "میانجی صلح مسیحی" وارد عراق شدند که چهار روز پس از ورود به این کشور ربوده و به مدت ‪ ۱۱۸‬در اسارت بسر بردند. اگرچه وی و دو تن دیگر آزاد شدند اما تام فاکس آمریکایی به دست گروگان گیران به قتل رسید.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9575
    دفعات دیده شده: ۶۷۸ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش