Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • همچنان اف بی آی به جاسوسی در حریم زندگی خصوصی شهروندان امریکایی مشغول است! همچنان اف بی آی به جاسوسی در حریم زندگی خصوصی شهروندان امریکایی مشغول است!
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۲۰:۴۳

    روزنامه واشنگتن پست روز گذشته نوشت، اف بی‌ آی ضمن بی‌توجهی به هشدارهای وکلا، به استفاده از رویه‌های مشکوک جهت دست یافتن به سوابق مکالمات تلفنی هزاران آمریکایی به عنوان بخشی از تحقیقات مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد. اف‌بی‌آی، اوایل ماه جاری، به نقض قوانین حریم زندگی خصوصی به وسیله دستیابی به تلفن‌ها، پست الکترونیکی(ای‌میل) و سوابق مالی افراد در جریان تحقیقات‌اش اعتراف کرد. این گزارش می‌افزاید، رابرت مولر رئیس اف‌بی‌آی، در این ارتباط می گوید، ما

    روزنامه واشنگتن پست روز گذشته نوشت، اف بی‌ آی ضمن بی‌توجهی به هشدارهای وکلا، به استفاده از رویه‌های مشکوک جهت دست یافتن به سوابق مکالمات تلفنی هزاران آمریکایی به عنوان بخشی از تحقیقات مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد. اف‌بی‌آی، اوایل ماه جاری، به نقض قوانین حریم زندگی خصوصی به وسیله دستیابی به تلفن‌ها، پست الکترونیکی(ای‌میل) و سوابق مالی افراد در جریان تحقیقات‌اش اعتراف کرد. این گزارش می‌افزاید، رابرت مولر رئیس اف‌بی‌آی، در این ارتباط می گوید، ماموران اف‌بی‌آی در استفاده از نامه‌های شرایط ضروری مرتکب اشتباهاتی شدند و وی استفاده از چنین نامه‌هایی را ممنوع کرده است. بااین وجود، به نوشته‌این روزنامه، ماموران مبارزه با تروریسم سال گذشته با ارسال نامه‌ای به شرکت‌های تلفن، اطلاعاتی را که در اختیار اف‌بی‌آی قرار دارد، مطالبه کردند. رویه‌های یادشده شامل انتشار نامه‌های امنیت ملی بدون پیروی از قوانین اف‌بی‌آی نیز می‌باشد. به نوشته این روزنامه، ژنرال گلن فاین بازرس اداره دادگستری آمریکا در تاریخ ‪ ۹‬ماه مارس طی گزارشی اعلام کرد، اف‌بی‌آی با استفاده از نامه‌های ضروری از قانون حاکم بر دستیابی به اطلاعات شخصی شهروندان آمریکایی سرپیچی کرده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9529
    دفعات دیده شده: ۸۳۸ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش