Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • اردن اظهارات اولمرت را درباره حضور نیروهای آمریکا در عراق محکوم کرد اردن اظهارات اولمرت را درباره حضور نیروهای آمریکا در عراق محکوم کرد
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۷:۱۷

    اردن، روز دوشنبه سخنان منسوب به ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه خروج زودهنگام نیروهای آمریکایی از عراق، ثبات اردن را به‌خطر می‌اندازد، به شدت محکوم کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از امان، (((ناصر جوده سخنگوی دولت اردن، با اشاره به‌نظرسنجی اخیر و اعتماد ‪ ۲‬درصدی اسرائیلی‌ها به اولمرت، گفت: این اظهارات قابل قبول نیست. نخست وزیر اسرائیل، باید به‌جای نگرانی برای ما، برای آینده سیاسی خودش نگران باشد.))) مطبوعات اسرائیل هفته گذ

    اردن، روز دوشنبه سخنان منسوب به ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه خروج زودهنگام نیروهای آمریکایی از عراق، ثبات اردن را به‌خطر می‌اندازد، به شدت محکوم کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از امان، ناصر جوده سخنگوی دولت اردن، با اشاره به‌نظرسنجی اخیر و اعتماد ‪ ۲‬درصدی اسرائیلی‌ها به اولمرت، گفت: این اظهارات قابل قبول نیست. نخست وزیر اسرائیل، باید به‌جای نگرانی برای ما، برای آینده سیاسی خودش نگران باشد.

    ناصر جوده سخنگوی دولت اردن، با اشاره به‌نظرسنجی اخیر و اعتماد ‪ ۲‬درصدی اسرائیلی‌ها به اولمرت، گفت: این اظهارات قابل قبول نیست. نخست وزیر اسرائیل، باید به‌جای نگرانی برای ما، برای آینده سیاسی خودش نگران باشد.
    مطبوعات اسرائیل هفته گذشته به نقل از اولمرت نوشته بودند که خروج زودهنگام نیروهای آمریکایی از عراق، می‌تواند امنیت منطقه رابه‌خطر اندازد. جوده خاطر نشان کرد که اظهارات اولمرت با تلاش‌های اردن برای احیای مذاکرات صلح اسرائیل- فلسطین در آستانه اجلاس سران اتحادیه عرب در عربستان سعودی در اواخر ماه میلادی جاری، مصادف شده است. سخنگوی دولت اردن افزود: "به‌آنها توصیه می‌کنیم که به‌جای این اظهارات، نگران امنیت خودشان باشند که تنها با تشکیل یک کشور فلسطینی حاصل خواهد شد. تنها تحقق این امر، امنیت و ثبات را برای همه در منطقه تضمین می‌کند." پارلمان اردن همچنین با صدور بیانیه‌ای، اظهارات منسوب به اولمرت را به شدت محکوم و از آن به عنوان سخنانی تهاجمی، نسنجیده و نامعقول یاد کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9527
    دفعات دیده شده: ۷۷۷ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش