Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تظاهرات ضد جنگ در آمریکا وارد چهارمین روز شد تظاهرات ضد جنگ در آمریکا وارد چهارمین روز شد
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۰۲

    مخالفان جنگ در آمریکا، در چهارمین روز از اعتراض به تهاجم تحت امر کشورشان به عراق، روز دوشنبه خواستار پایان دادن به جنگ عراق پس از گذشت ‪ ۴‬سال از آغاز آن شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، (سایت مووآن دات او آرجی) ‪برگزارکننده این اعتراضات، به مناسبت چهارمین سالگرد تهاجم تحت امر آمریکا به عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد: "نمی‌توانیم دهها هزار نیروی خسته، غیرمجهز و غیرآماده را به میدان جنگ داخلی عراق اعزام کنیم." هزاران نفر از مخالفان جنگ، ر

    مخالفان جنگ در آمریکا، در چهارمین روز از اعتراض به تهاجم تحت امر کشورشان به عراق، روز دوشنبه خواستار پایان دادن به جنگ عراق پس از گذشت ‪ ۴‬سال از آغاز آن شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، (سایت مووآن دات او آرجی) ‪برگزارکننده این اعتراضات، به مناسبت چهارمین سالگرد تهاجم تحت امر آمریکا به عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد: "نمی‌توانیم دهها هزار نیروی خسته، غیرمجهز و غیرآماده را به میدان جنگ داخلی عراق اعزام کنیم." هزاران نفر از مخالفان جنگ، روز گذشته(یکشنبه)، در دومین روز از اعتراضات سراسری در آمریکا، به خیابان‌های نیویورک آمدند و خروج نیروهای آمریکایی را از عراق خواستار شدند. طبق اعلام برگزارکنندگان این تظاهرات، بین ‪ ۲۵‬تا ‪ ۳۰‬هزار نفر در تظاهرات ضد جنگ در نیویورک شرکت داشتند. تظاهرات مشابهی نیز در واشنگتن و لس آنجلس برگزار شد. یکی از فعالان ضد جنگ که در این تظاهرات شرکت داشت، گفت: مردم آمریکا خواستار خاتمه این جنگ هستند، پس چه‌وقت می‌خواهید به سخنانشان گوش فرادهید؟ پیام اصلی ما این است که این جنگ غیراخلاقی و نامشروع را متوقف کنید.

    مردم آمریکا خواستار خاتمه این جنگ هستند، پس چه‌وقت می‌خواهید به سخنانشان گوش فرادهید؟ پیام اصلی ما این است که این جنگ غیراخلاقی و نامشروع را متوقف کنید.
    براساس نتایج نظرسنجی جدیدی که مجله نیوزویک شنبه آن را منتشر کرد، نرخ مقبولیت عمومی جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا در زمینه اداره و هدایت جنگ عراق، ‪ ۲۷‬درصد است. طبق این نظرسنجی، ‪ ۵۹‬درصد از مردم آمریکا، با خروج نیروهای آمریکایی از عراق تا پاییز سال ‪ ۲۰۰۸‬موافقند. همچنین به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، همزمان با برگزاری راهپیمایی‌های گسترده ضدجنگ در سایر شهرهای آمریکا، ائتلاف اتحاد برای صلح و عدالت که خود را بزرگترین ائتلاف ضدجنگ در آمریکا توصیف می‌کند، پیش‌بینی کرد معترضان به نشانه چهارمین سالگرد تهاجم آمریکا به عراق همگی وارد نیویورک شوند. گروه یادشده با انتشار بیانیه‌ای افزود: جنبش ملی ضدجنگ درحال برنامه‌ریزی افزایش یکپارچه اقدامات اعتراض‌آمیز است که خواستار پایان دادن به اشغال عراق و خروج فوری نیروهای آمریکایی از این کشور از سوی کنگره آمریکا هستند. درهمین حال، دهها هزار تظاهرکننده روز گذشته ضمن راهپیمایی به سمت ورودی "وزارت دفاع آمریکا" (پنتاگون)، در آستانه چهارمین سالگرد تهاجم آمریکا به عراق شعارهایی نظیر "آمریکا همین حالا از عراق خارج شو" سر دادند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9522
    دفعات دیده شده: ۹۶۰ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش