Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • متکی: ایران آماده برداشتن گامهای جدید است متکی: ایران آماده برداشتن گامهای جدید است
    شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۷:۴۹

    متکی باردیگر با تاکید برحق طبیعی ایران برای ادامه غنی سازی گفت: ایران برای برداشتن گامهای جدید به جلو آماده است اما از حق بنیادین خود برای اعمال حقوقش صرف نظر نخواهد کرد و این تنها بهایی است که هرگز پرداخت نخواهیم کرد . وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی تهران - عشق آباد در ترکمنستان بسر می برد, در گفتگوی اختصاصی با روزنامه پرشمار ایتالیا لارپوبلیکا چاپ رم درباره این مطلب که در هفته های اخیر کشورهایی مانند

    متکی باردیگر با تاکید برحق طبیعی ایران برای ادامه غنی سازی گفت: ایران برای برداشتن گامهای جدید به جلو آماده است اما از حق بنیادین خود برای اعمال حقوقش صرف نظر نخواهد کرد و این تنها بهایی است که هرگز پرداخت نخواهیم کرد . وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی تهران - عشق آباد در ترکمنستان بسر می برد, در گفتگوی اختصاصی با روزنامه پرشمار ایتالیا لارپوبلیکا چاپ رم درباره این مطلب که در هفته های اخیر کشورهایی مانند چین و روسیه در قبال ایران از خود بی حوصلگی نشان داده اند , گفت: برای ایران فرایند غنی سازی اورانیوم و تعلیق احتمالی آن علامتی حائز اهمیت مطلق و تصمیم گیرنده بشمار می رود. وی افزود : از دو گام موازی یعنی تعلیق غنی سازی اورانیوم از جانب ما و تعلیق قطعنامه شورای امنیت صحبت می شود اما گام ما بسیار مهم تر از آن است که بتواند هم وزن تعلیق ساده یک انتخاب سیاسی تحمیل شده به سازمان ملل متحد از سوی نیروهایی که به خوبی مشخص هستند ، باشد.

    از دو گام موازی یعنی تعلیق غنی سازی اورانیوم از جانب ما و تعلیق قطعنامه شورای امنیت صحبت می شود اما گام ما بسیار مهم تر از آن است که بتواند هم وزن تعلیق ساده یک انتخاب سیاسی تحمیل شده به سازمان ملل متحد از سوی نیروهایی که به خوبی مشخص هستند ، باشد.
    وزیر امور خارجه جمهوری اسلا‌می ایران درباره اینکه هفته گذشته در کنفرانس بغداد یک علامت مثبت مشاهده شد و ایران و امریکا نخستین بار بر سر یک میز نشستند, گفت : دیدار روز شنبه گذشته در رابطه با اوضاع عراق یک جو مثبت به وجود آورد و ما از نشست همه کشورهای همسایه عراق و پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد رضایت داریم چرا که دولت بغداد شاهد تحقق نخستین هدف خود بود. متکی گفت : در بغداد همه در بیان این مطلب که ثبات عراق به طور مستقیم بر ثبات کل منطقه تاثیر می گذارد متفق القول بودند و شاید افرادی انتظار داشتند که در آن جلسه برخوردی پیش بیاید اما نحوه کارها به گونه ای بود که امیدبخش یک کار مفید در آینده است. وی گفت: به اعتقاد ما جلسات آینده که در سطح وزیران خواهد بود باید در بغداد برگزار شود چرا که این امر علامت روشنی برای تروریستهایی که به عراق ضربه می زنند به شمار خواهد آمد و قصد ما تقویت ثبات عراق و کل منطقه است .



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9510
    دفعات دیده شده: ۹۷۴ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش