Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • درخواست رسمی رییس جمهور ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت درخواست رسمی رییس جمهور ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت
    جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۲۳

    محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران رسما خواستار حضور در نشست شورای امنیت که به رای گیری درباره قطعنامه جدید ضد ایرانی اختصاص خواهد یافت، شده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "دومیسانی کومالو"، سفیر آفریقای جنوبی در سازمان ملل متحد که کشورش ریاست ماه جاری شورای امنیت را برعهده دارد، گفت : جواد ظریف نماینده ایران در سازمان ملل متحد، نامه ای از رئیس جمهوری این کشور را تقدیم این شورا کرده است که خواستار حضور در نشست این ش

    محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران رسما خواستار حضور در نشست شورای امنیت که به رای گیری درباره قطعنامه جدید ضد ایرانی اختصاص خواهد یافت، شده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "دومیسانی کومالو"، سفیر آفریقای جنوبی در سازمان ملل متحد که کشورش ریاست ماه جاری شورای امنیت را برعهده دارد، گفت : جواد ظریف نماینده ایران در سازمان ملل متحد، نامه ای از رئیس جمهوری این کشور را تقدیم این شورا کرده است که خواستار حضور در نشست این شورا شده است؛ نشستی که هنوز زمان برگزاری آن مشخص نشده است. وی به خبرنگاران گفت : احمدی نژاد می خواهد به هنگام رای گیری درباره قطعنامه به اینجا نیویورک بیاید؛ زیرا این حق ایران است که در نشست(شورا) شرکت کند. شورای امنیت به نمایندگان هر کشوری که قطعنامه ای درباره آن تصویب می شود؛ اجازه مشارکت در جلسه رای گیری و سخنرانی نماینده این کشور در جریان این نشست را می دهد، اما وی حق رای دادن ندارد. کوما گفت : درخواست احمدی نژاد را به اعضای شورای امنیت منتقل کرده است و جمعه درباره تدابیری که باید درباره آن اتخاذ شود، رایزنی خواهد شد.

    کوما گفت : درخواست احمدی نژاد را به اعضای شورای امنیت منتقل کرده است و جمعه درباره تدابیری که باید درباره آن اتخاذ شود، رایزنی خواهد شد.
    پنج عضو دائم شورای امنیت به همراه آلمان، روز پنجشنبه( 24 اسفند به توافقنامه ای درباره اعمال تحریمهای جدید علیه ایران به سبب تاکید بر ادامه فعالیتهای هسته ای صلح آمیز خود ازجمله غنی سازی اورانیوم و تسلیم نشدن در برابر خواسته های غیرقانونی شورای امنیت دست یافتند. رئیس دوره ای شورای امنیت اعلام کرد: رای گیری(درباره قطعنامه جدید ضد ایرانی) ممکن است هفته آینده انجام شود. غلامحسین الهام سخنگوی دولت ایران اعلام کرده است: دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران به نیویورک سفرخواهد کرد تا در شورای امنیت سازمان ملل متحد از حقوق ملت ایران دربهره گیری از انرژی هسته ای صلح آمیز دفاع کند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9481
    دفعات دیده شده: ۸۱۲ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش