Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • روزنامه‌نگار ایتالیایی : مردم ایران خودشان تصمیم می‌گیرند و کسی نمی‌تواند برای آنها تعیین تکلیف کند. روزنامه‌نگار ایتالیایی : مردم ایران خودشان تصمیم می‌گیرند و کسی نمی‌تواند برای آنها تعیین تکلیف کند.
    جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۴۳

    روبرتو کاتانی، روزنامه‌نگار ایتالیایی مقیم برزیل گفت: دموکراسی که ایرانیان می‌خواهند از نوعی که بوش می‌خواهد، نیست. به گزارش روز جمعه ایرنا، وی در برنامه افتتاحیه هفته فیلم ایران، فلسطین و لبنان در سائوپولو، افزود: (((شاه سابق ایران هم خود این نوع دموکراسی آمریکایی را می‌خواست، اما دیدید که در ایران انقلاب شد. کاتانی یادآور شد: ایران یک کشور مذهبی است و در آن دموکراسی به شکل مذهبی وجود دارد. ))) دموکراسی در ایران بر خلاف تبلیغات رسانه‌های غربی ب

    روبرتو کاتانی، روزنامه‌نگار ایتالیایی مقیم برزیل گفت: دموکراسی که ایرانیان می‌خواهند از نوعی که بوش می‌خواهد، نیست. به گزارش روز جمعه ایرنا، وی در برنامه افتتاحیه هفته فیلم ایران، فلسطین و لبنان در سائوپولو، افزود: شاه سابق ایران هم خود این نوع دموکراسی آمریکایی را می‌خواست، اما دیدید که در ایران انقلاب شد. کاتانی یادآور شد: ایران یک کشور مذهبی است و در آن دموکراسی به شکل مذهبی وجود دارد.

    شاه سابق ایران هم خود این نوع دموکراسی آمریکایی را می‌خواست، اما دیدید که در ایران انقلاب شد. کاتانی یادآور شد: ایران یک کشور مذهبی است و در آن دموکراسی به شکل مذهبی وجود دارد.
    دموکراسی در ایران بر خلاف تبلیغات رسانه‌های غربی بیشتر از بسیاری از کشورهای دیگر است. این نویسنده و روزنامه‌نگار تصریح کرد: اگر درایران دموکراسی نبود، چطور مردم آن کشور پس از هشت سال خاتمی اصلاح طلب، به احمدی نژاد عدالت طلب رای دادند؟ وی افزود: مردم ایران خودشان تصمیم می‌گیرند و کسی نمی‌تواند برای آنها تعیین تکلیف کند. کاتانی همچنین به تاریخ و تمدن کهن ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: ایران قطب اصلی فرهنگ و هنر در منطقه خاورمیانه و شرق است. پس از سخنان این روزنامه نگارایتالیایی مقیم برزیل قطعه شعری از "سهراب سپهری" به زبان‌های فارسی و پرتغالی و همچنین شعری از "محمود درویش" شاعر مبارز فلسطینی به زبان‌های عربی و پرتغالی خوانده شد. هفته فیلم ایران، فلسطین و لبنان با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی معاونت امور سینمایی، مرکز فرهنگی - هنری سائوپولو و انجمن فرهنگی عرب در برزیل برپا شده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9477
    دفعات دیده شده: ۵۵۳ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش