Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • متکی: شورای امنیت با تصویب این تحریم‌ها، شرایط را برای همه دشوارتر خواهد کرد. متکی: شورای امنیت با تصویب این تحریم‌ها، شرایط را برای همه دشوارتر خواهد کرد.
    چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۴۲

    به گزارش خبرگزاری فرانسه از لوبلیانا، "منوچهر متکی" وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که (((در صورت تصویب قطعنامه مربوط به تحریم‌های شدیدتر علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل، ایران نیر به شیوه مشابهی پاسخ خواهد داد. ))) متکی در گفت وگو با خبرنگاران در پایتخت اسلوونی تاکید کرد که شورای امنیت با تصویب این تحریم‌ها، شرایط را برای همه دشوارتر خواهد کرد. وی افزود: اعضای شورای امنیت، پاسخ مشابهی از جانب ما دریافت خواهند کرد. اگر آنها به

    به گزارش خبرگزاری فرانسه از لوبلیانا، "منوچهر متکی" وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه اعلام کرد که در صورت تصویب قطعنامه مربوط به تحریم‌های شدیدتر علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل، ایران نیر به شیوه مشابهی پاسخ خواهد داد.

    در صورت تصویب قطعنامه مربوط به تحریم‌های شدیدتر علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل، ایران نیر به شیوه مشابهی پاسخ خواهد داد.
    متکی در گفت وگو با خبرنگاران در پایتخت اسلوونی تاکید کرد که شورای امنیت با تصویب این تحریم‌ها، شرایط را برای همه دشوارتر خواهد کرد. وی افزود: اعضای شورای امنیت، پاسخ مشابهی از جانب ما دریافت خواهند کرد. اگر آنها به سمت یک راه‌حل دیپلماتیک حرکت کنند، ما نیز آماده‌ایم، در غیر این صورت، ایران نیز اقدام مشابه‌ای انجام خواهد داد." قطعنامه شورای امنیت مصوب ‪ ۲۳‬دسامبر سال گذشته میلادی، اولین قطعنامه اعمال تحریم علیه ایران بود که نتوانست در برنامه‌های هسته‌ای ایران خللی وارد کند. "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری ایران که حق استفاده از سوخت هسته‌ای را برای کشورش محفوظ می‌داند، امروز اعلام کرد که ایران کشورهای قدرتمند را در رابطه با پرونده هسته‌ای خود منزوی کرده است. متکی برای امضای چند تفاهمنامه به لوبلیانا،پایتخت اسلوونی سفر کرده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9474
    دفعات دیده شده: ۶۴۴ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش