Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تداوم اختلاف بین اعضای دائم شورای امنیت درباره ایران تداوم اختلاف بین اعضای دائم شورای امنیت درباره ایران
    سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۹:۴۳

    پنج عضو دائمی شورای امنیت و آلمان بامداد سه شنبه به وقت تهران بار دیگر تشکیل جلسه دادند تا درباره اقدامات ضد ایرانی خود بحث و تبادل نظر کنند. آن طور که از خبرهای محدود و هدایت شده نشستهای محرمانه شش کشور مشخص می شود،((( اختلاف میان اعضا بر سر میزان و دامنه تحریم‌ها همچنان به قوت خود باقی است، هر چند در اصل موضوع که صدور قطعنامه جدیدی علیه ایران است ، ظاهرا اعضا با یکدیگر اشتراک نظر دارند. ))) آمریکا و انگلیس اصرار دارند که پیش نویس قطعنامه تاحد

    پنج عضو دائمی شورای امنیت و آلمان بامداد سه شنبه به وقت تهران بار دیگر تشکیل جلسه دادند تا درباره اقدامات ضد ایرانی خود بحث و تبادل نظر کنند. آن طور که از خبرهای محدود و هدایت شده نشستهای محرمانه شش کشور مشخص می شود، اختلاف میان اعضا بر سر میزان و دامنه تحریم‌ها همچنان به قوت خود باقی است، هر چند در اصل موضوع که صدور قطعنامه جدیدی علیه ایران است ، ظاهرا اعضا با یکدیگر اشتراک نظر دارند.

    اختلاف میان اعضا بر سر میزان و دامنه تحریم‌ها همچنان به قوت خود باقی است، هر چند در اصل موضوع که صدور قطعنامه جدیدی علیه ایران است ، ظاهرا اعضا با یکدیگر اشتراک نظر دارند.
    آمریکا و انگلیس اصرار دارند که پیش نویس قطعنامه تاحد امکان شدیدتر و دامنه تحریم‌ها گسترده تر باشد و عمده نشست‌های هفته گذشته و حتی نشست روز یکشنبه شش کشور نیز در نمایندگی انگلیس در نیویورک برگزار شده است. برخی خبرهای تایید نشده نیز حکایت از آن دارد که فرانسه درخواست کرده گزارشی درباره روند این نشست‌های محرمانه در اختیار ‪ ۱۰‬عضو غیردائمی شورای امنیت قرار گیرد و احتمالا چنین نشستی روز سه شنبه برگزار می‌شود. همزمان انتشار خبر احتمال سفر رییس جمهوری به نیویورک ، به بحث داغ میان خبرنگاران مستقر در سازمان ملل تبدیل شده و دیدگاههای مختلفی درباره آن مطرح می‌شود. تام کیسی یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا نیز به رسانه‌های این کشور گفته است که واشنگتن برای حضور رییس جمهوری ایران در نشست شورای امنیت ویزا خواهد داد. کیسی در نشست روز دوشنبه به جمع مخالفان انجام چنین سفری پیوست و نسبت به نتایج آن ابراز تردید کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9448
    دفعات دیده شده: ۷۲۸ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش