Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بروکینگز : اکثریت جهان عرب مخالف فشار بر ایران هستند بروکینگز : اکثریت جهان عرب مخالف فشار بر ایران هستند
    سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۹:۴۹

    یک کارشناس در مؤسسه بروکینگز تاکید کرد که اکثریت ملت های عرب در خاورمیانه مخالف فشار بر ایران در مورد مسئله هسته ای هستند. به گزارش خبرگزاری مهر، شلبی‌ تلهامی‌ استاد دانشگاه‌ مریلند و کارشناس‌ موسسه‌ بروکینگز درگفتگو با برنامه Late Edtion سی ان ان، در خصوص نگرانی ها از برنامه های هسته ای ایران می گوید : (((واقعیت این است که در افکار عمومی‌ در خاورمیانه 62 درصد در جهان عرب‌ نگران‌ فعالیت‌ های‌ ایران‌ نیستند و همچنین با اعمال فشار بین‌ المللی‌ بر

    یک کارشناس در مؤسسه بروکینگز تاکید کرد که اکثریت ملت های عرب در خاورمیانه مخالف فشار بر ایران در مورد مسئله هسته ای هستند. به گزارش خبرگزاری مهر، شلبی‌ تلهامی‌ استاد دانشگاه‌ مریلند و کارشناس‌ موسسه‌ بروکینگز درگفتگو با برنامه Late Edtion سی ان ان، در خصوص نگرانی ها از برنامه های هسته ای ایران می گوید : واقعیت این است که در افکار عمومی‌ در خاورمیانه 62 درصد در جهان عرب‌ نگران‌ فعالیت‌ های‌ ایران‌ نیستند و همچنین با اعمال فشار بین‌ المللی‌ بر این‌ کشور نیز مخالفند و تنها اسرائیلی‌ ها نگران‌ این موضوع و رد هولوکاست از سوی ایران هستند‌.

    واقعیت این است که در افکار عمومی‌ در خاورمیانه 62 درصد در جهان عرب‌ نگران‌ فعالیت‌ های‌ ایران‌ نیستند و همچنین با اعمال فشار بین‌ المللی‌ بر این‌ کشور نیز مخالفند و تنها اسرائیلی‌ ها نگران‌ این موضوع و رد هولوکاست از سوی ایران هستند‌.
    همچنین درهمین رابطه "مایکل‌ اورن"‌ تحلیلگر و نویسنده‌ آمریکایی نیز در این برنامه گفت‌ که اسرائیل‌ یک‌ ایران‌ هسته‌ ای‌ را تهدیدی‌ برای‌ موجودیت‌ خود می‌ داند و این‌ علاوه بر عوامل دیگر به این سبب است که اسرائیلی ها بر این باورند که اگر ایران‌ هسته‌ ای‌ شود تل آویو دیگر قادر نخواهد بود پاسخ‌ حملات‌ موشکی‌ حزب‌ الله‌ را بدهد‌. وی همچنین بر این عقیده است که برنامه های هسته ای ایران می تواند انگیزه ای برای دیگر کشورهای همچون عربستان، ‌‌مصر و اردن‌ باشد تا در این مسیر حرکت کنند..‌ در موضوعی دیگر جوزف بایدن نماینده کنگره آمریکا و عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور نیز در گفتگو با همین شبکه درباره روابط ایران و آمریکا و مسئله عراق اعلام کرد که در صورتی که ایران هم موضع خود را در قبال عراق تغییر دهد خشونتهای فرقه ای در این کشور متوقف نخواهد شد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9447
    دفعات دیده شده: ۱۳۲۰ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش