Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حزب الله: آمریکا همچنان از حل وفصل بحران لبنان جلوگیری می کند حزب الله: آمریکا همچنان از حل وفصل بحران لبنان جلوگیری می کند
    سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۹:۱۵

    غالب ابوزینب عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: موافقان و مخالفان دولت کنونی لبنان تاکنون چندبار به حل بحران سیاسی موجود نزدیک شده اند اما هربار آمریکا دخالت کرده و مانع حل بحران شده است. ابوزینب در گفت وگو با شبکه خبری العالم، افزود: برغم مانع تراشی های آمریکا، مخالفان دولت فواد سنیوره به پایان بحران و ایجاد ثبات و آرامش در لبنان خوش بین هستند، هرچند دسترسی به راه حل چند هفته طول بکشد. وی تاکید کرد: اگرراه حلی برای پایان بحران سیاسی لبنان پیدا

    غالب ابوزینب عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: موافقان و مخالفان دولت کنونی لبنان تاکنون چندبار به حل بحران سیاسی موجود نزدیک شده اند اما هربار آمریکا دخالت کرده و مانع حل بحران شده است. ابوزینب در گفت وگو با شبکه خبری العالم، افزود: برغم مانع تراشی های آمریکا، مخالفان دولت فواد سنیوره به پایان بحران و ایجاد ثبات و آرامش در لبنان خوش بین هستند، هرچند دسترسی به راه حل چند هفته طول بکشد. وی تاکید کرد: اگرراه حلی برای پایان بحران سیاسی لبنان پیدا نشود ، زمینه های درگیری افزایش می یابد و ضربه ای سنگین به وحدت و حاکمیت لبنان وارد می شود. عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تصریح کرد : باید با ایجاد توازن سیاسی و قدرت در داخل لبنان و تقویت وحدت ملی مانع دولت آمریکا شویم تا لبنان را به هرکجا که خواست، نبرد.

    عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تصریح کرد : باید با ایجاد توازن سیاسی و قدرت در داخل لبنان و تقویت وحدت ملی مانع دولت آمریکا شویم تا لبنان را به هرکجا که خواست، نبرد.
    ابوزینب در پاسخ به این پرسش" دلایل خوش بینی شما برای حل بحران سیاسی لبنان چیست؟"، گفت: فضایی مثبت در جهان عرب و جهان اسلام ناشی از تحرک موثر جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی ایجاد شده و ما را به سوی حل وفصل بحران سیاسی کنونی سوق می دهد. وی افزود:دولت آمریکا امروز در وضعیتی قرار گرفته که درصدد خروج از بحران است و برای واشنگتن مسلم شده که نمی تواند قدرت های سیاسی منطقه را به هیچ وجه نادیده بگیرد و این روند خوش بینی ما را بیشتر کرده است. عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: "سمیر جعجع " رئیس حزب نیروهای لبنانی و " ولید جنبلاط " رئیس حزب سوسیاسیت ترقیخواه لبنان درتلاش برای ادامه بحران هستند اما اگر آمریکا آنها را به سوی ایده حل بحران به منظور تامین منافع خود در منطقه سوق دهد آنها ناچار به قبول هستند. ابوزینب تاکید کرد که آمریکا از توانایی جعجع و جنبلاط درحذف نقش مخالفان دولت کنونی لبنان مایوس شده است. وی اهمیت اعتراف "ایهود اولمرت"نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص اتخاذ تصمیم حمله به لبنان 4ماه قبل از آغاز جنگ را گواهی برصحت محاسبات مقاومت و واهی بودن ادعاهایی دانست که حزب الله را در شروع این جنگ مقصر اعلام کردند. عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: از همان شروع تجاوز اسرائیل به لبنان برخی در داخل به طولانی شدن جنگ و وارد آمدن ضربه ای ویرانگر و سخت به حزب الله امید داشتند و حتی برای آن تلاش کردند. ما اسامی آنها را دراختیار داریم اما اکنون که در آستانه حل وفصل بحران سیاسی لبنان هستیم قصد حسابرسی کسی را در این زمینه نداریم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9444
    دفعات دیده شده: ۹۲۲ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش