Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رسوایی مفتضحانه سفیر رژیم صهیونیستی در السالوادور رسوایی مفتضحانه سفیر رژیم صهیونیستی در السالوادور
    سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۷:۵۸

    ماجرای مستی و شهوترانی سفیر رژیم اسراییل در کشور آمریکای لاتین السالوادور باعث ایجاد رسوایی بزرگی در وزارت خارجه این رژیم شده است . به نوشته ی روزنامه اسراییلی معاریو ، پلیس السالوادور چند روز پیش سفیر اسراییل را در محله ای بدنام، درحالیکه مست و عریان بود ، پیدا کرد. رفتار وی حاکی از انحراف اخلاقی و اعمال جنسی بود. مقامات این رژیم در پی انعکاس رسوایی فوق ، سفیر خود را به اسراییل فراخواندند. (((یک مقام آگاه در این ارتباط ، بدون اشاره به نام وی ،

    ماجرای مستی و شهوترانی سفیر رژیم اسراییل در کشور آمریکای لاتین السالوادور باعث ایجاد رسوایی بزرگی در وزارت خارجه این رژیم شده است . به نوشته ی روزنامه اسراییلی معاریو ، پلیس السالوادور چند روز پیش سفیر اسراییل را در محله ای بدنام، درحالیکه مست و عریان بود ، پیدا کرد. رفتار وی حاکی از انحراف اخلاقی و اعمال جنسی بود. مقامات این رژیم در پی انعکاس رسوایی فوق ، سفیر خود را به اسراییل فراخواندند. یک مقام آگاه در این ارتباط ، بدون اشاره به نام وی ، اینگونه رفتارها را در بین مقامات دیپلماتیک و سیاسی رژیم صهیونیستی «معمول» خواند و اظهار داشت: زمانی که کاتساوا به عنوان رییس جمهور متهم به فساد اخلاقی و رابطه ی نامشروع با منشی های خود می شود از سفرا بیش از این انتظار نمی رود.

    یک مقام آگاه در این ارتباط ، بدون اشاره به نام وی ، اینگونه رفتارها را در بین مقامات دیپلماتیک و سیاسی رژیم صهیونیستی «معمول» خواند و اظهار داشت: زمانی که کاتساوا به عنوان رییس جمهور متهم به فساد اخلاقی و رابطه ی نامشروع با منشی های خود می شود از سفرا بیش از این انتظار نمی رود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9439
    دفعات دیده شده: ۹۳۵ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش