Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کارتر: تا زمانی که اسرائیل از سرزمینهای اشغالی فلسطین خارج نشود صلح برقرار نخواهد شد. کارتر: تا زمانی که اسرائیل از سرزمینهای اشغالی فلسطین خارج نشود صلح برقرار نخواهد شد.
    یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۱۶

    جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا تصریح کرد، سیاستهای اسرائیل بر خلاف و مغایر مبانی دین یهود است. وی که بخاطر نوشتن کتابی درباره اسرائیل و فلسطین ، شدیدا تحت فشار رسانه‌ها و سیاستمداران وابسته به اسرائیل در آمریکا قرار گرفته برای این که ثابت کند از آنچه نوشته یک قدم هم عقب نشینی نمی‌کند، تصریح کرد که اگر لازم باشد دوباره همین کتاب را می‌نویسد. به گزارش ایرنا، کارتر که متن صحبتهایش در دانشگاه جرج واشنگتن روز جمعه منتشر شد، با اشاره به این که فلس

    جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا تصریح کرد، سیاستهای اسرائیل بر خلاف و مغایر مبانی دین یهود است. وی که بخاطر نوشتن کتابی درباره اسرائیل و فلسطین ، شدیدا تحت فشار رسانه‌ها و سیاستمداران وابسته به اسرائیل در آمریکا قرار گرفته برای این که ثابت کند از آنچه نوشته یک قدم هم عقب نشینی نمی‌کند، تصریح کرد که اگر لازم باشد دوباره همین کتاب را می‌نویسد. به گزارش ایرنا، کارتر که متن صحبتهایش در دانشگاه جرج واشنگتن روز جمعه منتشر شد، با اشاره به این که فلسطینیها قربانی سرکوب اسرائیل شده‌اند افزود: زندگی برای فلسطینیها تقریبا غیر قابل تحمل شده است...مردم غزه آزادی ندارند و رابطه آنها با جهان خارج از بین رفته است. رییس جمهوری اسبق آمریکا تصریح کرد تا زمانی که اسرائیل از سرزمینهای اشغالی فلسطین خارج نشود صلح برقرار نخواهد شد. وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان، از گفت و گو با ایران و سوریه حمایت کرد. روزنامه سیاتل پست نیز در سایت اینترنتی خود با انعکاس اظهارات کارتر نوشت که اشموئل هرزفلد یکی از خاخامهای محلی گفت که " به نظر من جیمی کارتر ضد یهود است و انگیزه او صدمه به مردم یهودی است." از طرف دیگر گروهی به نام" حرکت آمریکا برای پایان اشغال فلسطین " یک بروشور چهار صفحه‌ای پخش کردند که در آن آمده" بدون کمک آمریکا اسرائیل نمی تواند به تبعیض علیه شهروندان مسلمان و یهودی یا نقض حقوق بین‌المللی در سرزمینهای اشغالی ادامه دهد."



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9395
    دفعات دیده شده: ۱۱۶۲ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش