Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • جنتی: بحث تهدید نظامی واشنگتن، در آمریکا طرفدار ندارد جنتی: بحث تهدید نظامی واشنگتن، در آمریکا طرفدار ندارد
    جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۰۱

    آیت‌الله جنتی خطیب جمعه تهران گفت: واشنگتن با بحث تهدید نظامی درصدد تقویت نیروهای خود در عراق است ، این سیاست هم در آمریکا طرفدار ندارد. وی گفت: (((ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در سطح دنیا و ایران از اقدام‌های آمریکا است ، آنها با دروغ و تهمت برادران سنی را بر ضد شیعیان تحریک میکنند و این حرکات را برای منافع خود دامن می‌زنند. ))) دبیر شورای نگهبان، اضافه‌کرد: مواضع جمهوری اسلامی عقلانی و منطقی است. در خصوص فلسطین معتقدیم حکومت مردم باید برقرارشود

    آیت‌الله جنتی خطیب جمعه تهران گفت: واشنگتن با بحث تهدید نظامی درصدد تقویت نیروهای خود در عراق است ، این سیاست هم در آمریکا طرفدار ندارد. وی گفت: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در سطح دنیا و ایران از اقدام‌های آمریکا است ، آنها با دروغ و تهمت برادران سنی را بر ضد شیعیان تحریک میکنند و این حرکات را برای منافع خود دامن می‌زنند.

    ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در سطح دنیا و ایران از اقدام‌های آمریکا است ، آنها با دروغ و تهمت برادران سنی را بر ضد شیعیان تحریک میکنند و این حرکات را برای منافع خود دامن می‌زنند.
    دبیر شورای نگهبان، اضافه‌کرد: مواضع جمهوری اسلامی عقلانی و منطقی است. در خصوص فلسطین معتقدیم حکومت مردم باید برقرارشود، در مورد عراق نیز این مطلب را بیان کرده ایم، اما آمریکایی‌ها این امر را نمی‌پذیرند. به گفته وی، در ارتباط با مساله شیعه وسنی و در بعد داخلی ، زمانی که نظام جمهوری‌اسلامی موضوعی را بیان کند ، آن مطلب به عنوان سیاست نظام است، اماچنانچه چند نفر عوام موضوعی را بازگو کنند این مساله به‌حاکمیت ارتباطی ندارد. آیت الله جنتی، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی هتک مقدسات هیچ قومی را نمی‌پذیرد و محکوم می‌کند ، در عین حال جان ، مال و ناموس هر مسلمان محفوظ است . وی تاکید کرد: چنانچه چهار نفر عوام اعم از شیعه یا سنی دست به‌اقدامی بزنند نباید به حساب دو طرف منظور شود. خطیب جمعه تهران گفت: هر فردی به‌اختلاف دامن بزند چه شیعه یا سنی باید منتظر عذاب الهی باشد وقرآن وعده‌داده که تفرقه‌انگیزان روسیاه خواهند بود. وی وظیفه علما و فرهیختگان شیعه و سنی را در قبال مسایل مربوطه سنگین خواند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9380
    دفعات دیده شده: ۱۰۱۸ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش