Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • اهالی ورمونت آمریکا خواستار استیضاح بوش از سوی کنگره شدند اهالی ورمونت آمریکا خواستار استیضاح بوش از سوی کنگره شدند
    پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۰۰

    دستکم ‪ ۲۹‬شهر ایالت ورمونت آمریکا روز گذشته از کنگره این کشور خواستند تا جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا را به‌خاطر آغاز جنگ عراق و نقض قانون اساسی کشور استیضاح کند. به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس از "مونت‌پلیر"، "جیمز لیز" از وکلای ایالت ورمونت که این پیشنهاد را ارایه داد، می‌گوید که بوش و "دیک چنی" معاون وی، به منظور توجیه جنگ عراق، عامدانه ملت آمریکا را در رابطه با خطری که از سوی عراق متوجه آنهاست، فریب دادند. به گزارش ایرنا از یونایتدپرس،((( ای

    دستکم ‪ ۲۹‬شهر ایالت ورمونت آمریکا روز گذشته از کنگره این کشور خواستند تا  جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا را به‌خاطر آغاز جنگ عراق و نقض قانون اساسی کشور استیضاح کند.

    به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس از "مونت‌پلیر"، "جیمز لیز" از وکلای ایالت ورمونت که این پیشنهاد را ارایه داد، می‌گوید که بوش و "دیک چنی" معاون وی، به منظور توجیه جنگ عراق، عامدانه ملت آمریکا را در رابطه با خطری که از سوی عراق متوجه آنهاست، فریب دادند.

    به گزارش ایرنا از یونایتدپرس، این درخواست، بوش و چنی را به‌چشم پوشی از شکنجه زندانیان و به تبع آن، نقض کنوانسیون ژنو و قانون آمریکا و نظارت الکترونیکی غیرقانونی و بدون مجوز شهروندان آمریکایی متهم کرد.

    این درخواست، بوش و چنی را به‌چشم پوشی از شکنجه زندانیان و به تبع آن، نقض کنوانسیون ژنو و قانون آمریکا و نظارت الکترونیکی غیرقانونی و بدون مجوز شهروندان آمریکایی متهم کرد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9345
    دفعات دیده شده: ۹۶۴ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش