Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • متکی: سیاست‌های یک جانبه قدرت‌ها موجب چالش کشورهای درحال توسعه است متکی: سیاست‌های یک جانبه قدرت‌ها موجب چالش کشورهای درحال توسعه است
    پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۷:۳۴

    منوچهر متکی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که امروز سرعت زیاد جهانی‌سازی و سیاست‌های یکجانبه قدرت‌ها موجب مواجه شدن کشورهای در حال توسعه با چالش‌ها شده است. به گزارش ایرنا، متکی روز چهارشنبه در مراسم آغازبه کار هفتمین‌نشست شورای وزیران‌عضو این اتحادیه‌دردفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه افزود: علاوه‌بر این ((( اعمال فشار قدرت‌های بزرگ‌در حوزه مالی و اقتصاد بین‌المللی و قانونگذاری با پیامدهای فرامرزی آن نه تنها تهدید جدی ب

    منوچهر متکی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که امروز سرعت زیاد جهانی‌سازی و سیاست‌های یکجانبه قدرت‌ها موجب مواجه شدن کشورهای در حال توسعه با چالش‌ها شده است.

    به گزارش ایرنا، متکی روز چهارشنبه در مراسم آغازبه کار هفتمین‌نشست شورای وزیران‌عضو این اتحادیه‌دردفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه افزود: علاوه‌بر این اعمال فشار قدرت‌های بزرگ‌در حوزه مالی و اقتصاد بین‌المللی و قانونگذاری با پیامدهای فرامرزی آن نه تنها تهدید جدی برای اقتصاد جهانی بلکه مخالف روح حاکم بر تجارت آزاد است.

    اعمال فشار قدرت‌های بزرگ‌در حوزه مالی و اقتصاد بین‌المللی و قانونگذاری با پیامدهای فرامرزی آن نه تنها تهدید جدی برای اقتصاد جهانی بلکه مخالف روح حاکم بر تجارت آزاد است.

    وزیر امور خارجه تصریح کرد : متاسفانه امروز دخالت و استفاده ابزاری از بنیه اقتصادی توسط این قدرت‌ها منجر به فاصله بیشتر کشورهای فقیر و غنی می‌شود و عقب ماندگی‌ها را تشدید می‌کند.

    متکی تاکید کرد: توسعه عادلانه‌کشورهای حاشیه‌اقیانوس هند فقط زمانی ممکن است که ما همکاری داشته و سطح این همکاری‌ها را بیش از پیش توسعه و گسترش دهیم.

    وی افزود: امروز با در دسترس بودن اطلاعات، پذیرش آزادسازی‌های اقتصادی و مشارکت بیشتر بخش خصوصی درفعالیت‌های اقتصادی شرایط بیش از هر وقت دیگری برای توسعه مناسبات بین کشورهای عضو اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند فراهم است.

    وزیر امور خارجه با بیان اینکه " یکی از اهداف مهم این انجمن بهسازی تعادل در تجارت کشورهای حاشیه اقیانوس هند و تمرکز بر روی آن در حوزه‌های مختلف است"، اضافه کرد: ما این امکان را داریم که از فرصت‌ها برای توسعه منطقه‌ای استفاده کنیم.

     



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9344
    دفعات دیده شده: ۸۵۹ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش