Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پرویز مشرف: جامعه جهانی با حمله به ایران مخالف است. پرویز مشرف: جامعه جهانی با حمله به ایران مخالف است.
    چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۳۶

    تلویزیون خصوصی "جیو" پاکستان روز سه‌شنبه به نقل از ژنرال "پرویز مشرف" رییس جمهوری این کشور گفت: جامعه جهانی با حمله به ایران مخالف است. به گزارش این شبکه تلویزیونی، ژنرال مشرف که در همایش یک روزه "امنیت بین‌المللی در منطقه" در دانشگاه دفاع ملی سخن می‌گفت، تصریح کرد: پاکستان خواستار مذاکره میان تهران واشنگتن است. رییس جمهوری پاکستان در جمع فرماندهان و افسران ارشد ارتش، استادان و دانشجویان دانشگاه دفاع ملی، جمعی از پرسنل نظامی این کشور گفت: در مل

    تلویزیون خصوصی "جیو" پاکستان روز سه‌شنبه به نقل از ژنرال "پرویز مشرف" رییس جمهوری این کشور گفت: جامعه جهانی با حمله به ایران مخالف است. به گزارش این شبکه تلویزیونی، ژنرال مشرف که در همایش یک روزه "امنیت بین‌المللی در منطقه" در دانشگاه دفاع ملی سخن می‌گفت، تصریح کرد: پاکستان خواستار مذاکره میان تهران واشنگتن است. رییس جمهوری پاکستان در جمع فرماندهان و افسران ارشد ارتش، استادان و دانشجویان دانشگاه دفاع ملی، جمعی از پرسنل نظامی این کشور گفت: در ملاقات با دیک چنی معاون رییس جمهوری آمریکا اعلام کردیم که نباید به ایران حمله شود. ژنرال مشرف همچنین خبرهای منتشر شده مبنی بر هشدار و تهدیدهای صورت گرفته از سوی این مقام آمریکایی در این دیدار را رد کرد. ژنرال مشرف با بیان اینکه در صورت حمله به ایران باید پاکستان را حفظ کنیم،افزود: در حال حاضر فقط به امنیت و حفاظت از پاکستان می‌اندیشیم و تلاش می‌کنیم که کشور را از خطرات حفظ نماییم. ژنرال مشرف همچنین گفت: استراتژی انتخاب شده از سوی پاکستان در شرایط موجود، درست است. ژنرال مشرف همچنین بار دیگر تاکید کرد: نباید علیه ایران حمله‌ای صورت گیرد، و برای جلوگیری از این حمله باید بررسی لازم انجام گیرد، زیرا هر دو طرف مسوولیت سنگینی بر عهده دارند.

    نباید علیه ایران حمله‌ای صورت گیرد، و برای جلوگیری از این حمله باید بررسی لازم انجام گیرد، زیرا هر دو طرف مسوولیت سنگینی بر عهده دارند.
    رییس جمهوری پاکستان درباره اوضاع جاری این کشور گفت: امنیت کشور برای ما خیلی مهم است و در این مورد هیچ مشکلی نداریم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9333
    دفعات دیده شده: ۷۹۵ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش