Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بزرگترین اشاعه دهنده تسلیحات هسته ای در جهان: ما باید با اشاعه فناوریهای هسته‌ای در جهان مبارزه کنیم! بزرگترین اشاعه دهنده تسلیحات هسته ای در جهان: ما باید با اشاعه فناوریهای هسته‌ای در جهان مبارزه کنیم!
    سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۲:۰۲

    وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا در یک مکالمه تلفنی، آخرین وضعیت پیرامون برنامه‌های هسته‌ای ایران را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش روز سه‌شنبه اداره اطلاعات و اخبار وزارت امور خارجه روسیه، "سرگئی لاوروف" و "کاندولیزا رایس" درمورد تلاش‌های بین‌المللی برای حل و فصل مساله اتمی ایران از راههای دیپلماتیک گفتگو کردند. گفتگوی وزیران خارجه روسیه و آمریکا در شرایطی صورت گرفت که اعضای گروه‪ ۵+۱‬در مورد پیش نویس قطعنامه جدید در مورد ایران مذاکراتی را آغ

    وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا در یک مکالمه تلفنی، آخرین وضعیت پیرامون برنامه‌های هسته‌ای ایران را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش روز سه‌شنبه اداره اطلاعات و اخبار وزارت امور خارجه روسیه، "سرگئی لاوروف" و "کاندولیزا رایس" درمورد تلاش‌های بین‌المللی برای حل و فصل مساله اتمی ایران از راههای دیپلماتیک گفتگو کردند. گفتگوی وزیران خارجه روسیه و آمریکا در شرایطی صورت گرفت که اعضای گروه‪ ۵+۱‬در مورد پیش نویس قطعنامه جدید در مورد ایران مذاکراتی را آغاز کرده‌اند. آمریکا تلاش می‌کند حمایت سایر اعضای دائم شورای امنیت را برای تصویب پیش‌نویس قطعنامه‌ای حاوی تحریمات شدیدتر علیه ایران جلب کند.

    آمریکا تلاش می‌کند حمایت سایر اعضای دائم شورای امنیت را برای تصویب پیش‌نویس قطعنامه‌ای حاوی تحریمات شدیدتر علیه ایران جلب کند.
    ویلیام برنس سفیر آمریکا در روسیه نیز امروز با اعتراف به اختلافات فراوان واشنگتن و مسکو در این زمینه گفت: دو کشور باید در مورد مسایل مهم از جمله در زمینه هسته‌ای بایکدیگر همکاری کنند. وی گفت: ما باید با اشاعه فناوریهای هسته‌ای در جهان مبارزه کنیم.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9329
    دفعات دیده شده: ۱۰۹۹ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش