Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تاکید اتحادیه ‌اروپا و مصر بر  حق جمهوری اسلامی در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید اتحادیه ‌اروپا و مصر بر حق جمهوری اسلامی در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای
    سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۰۳

    اتحادیه‌اروپا و مصر، روز سه‌شنبه بر یافتن راه‌حلی دیپلماتیک برای حل‌وفصل مساله هسته‌ای ایران و حق جمهوری اسلامی در استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز تاکید کردند. "احمد ابوالغیط" وزیر خارجه مصر که برای شرکت در نشست شورای همکاری اتحادیه اروپا-مصر به بروکسل سفر کرده است، در یک کنفرانس خبری مشترک با "فرانک اشتاین مایر" همتای آلمانی خود در این شهر، گفت: "این بحران مربوط به ایران نیست بلکه موضوعی مربوط به مساله هسته‌ای است که باید رفع شود.

    اتحادیه‌اروپا و مصر، روز سه‌شنبه بر یافتن راه‌حلی دیپلماتیک برای حل‌وفصل مساله هسته‌ای ایران و حق جمهوری اسلامی در استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز تاکید کردند. "احمد ابوالغیط" وزیر خارجه مصر که برای شرکت در نشست شورای همکاری اتحادیه اروپا-مصر به بروکسل سفر کرده است، در یک کنفرانس خبری مشترک با "فرانک اشتاین مایر" همتای آلمانی خود در این شهر، گفت: "این بحران مربوط به ایران نیست بلکه موضوعی مربوط به مساله هسته‌ای است که باید رفع شود. اتحادیه اروپا و مصر در کنار جامعه بین‌المللی برای حل این مساله فعالیت خواهند کرد." ابوالغیط ضمن تاکید بر حق ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز، باردیگر خواستار عاری‌سازی خاورمیانه از تسلیحات هسته‌ای و کشتار جمعی شد. وی با اعلام این مطلب که تنها یک مظنون به داشتن تسلیحات هسته‌ای در منطقه وجود دارد که معاهده منع تکثیر تسلیحات هسته‌ای(ان‌پی‌تی) را امضا نکرده است، افزود: "اسرائیل، باید به ان‌پی‌تی بپیوندند." اشتاین مایر نیز به نوبه خود در این کنفرانس خبری گفت: "باید راه‌حلی برای مساله هسته‌ای ایران بیابیم." وی با بیان این مطلب که هیچ کس با حق ایران در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای مخالفتی ندارد، افزود: "ما بر اهمیت اعتمادسازی از سوی ایران تاکید می‌کنیم." اشتاین مایر ابراز امیدواری کرد که راه‌حلی دیپلماتیک برای این مساله پیدا شود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9326
    دفعات دیده شده: ۷۳۲ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش