Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک نهاد حقوق بشری: تحریم‌ دولت فلسطین تنها به‌افزایش فقر در اراضی اشغالی فلسطینی، کمک می‌کند. یک نهاد حقوق بشری: تحریم‌ دولت فلسطین تنها به‌افزایش فقر در اراضی اشغالی فلسطینی، کمک می‌کند.
    یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۵۳

    شبکه حقوق بشر اروپا-مدیترانه از اتحادیه‌اروپا خواسته است، تحریم‌هایی را که از ماه مارس سال ‪ ۲۰۰۶‬برضد دولت فلسطینی حماس اعمال شده است، لغو کند. این نهاد حقوق بشری طی بیانیه‌یی در آستانه برگزاری نشست "شورای همکاری اسرائیل-اتحادیه‌اروپا" که قرار است دوشنبه آینده در "بروکسل" برگزار شود، خاطرنشان کرد: "این تحریم‌ها صرفا به‌افزایش فقر و افراط گرایی در اراضی اشغالی فلسطینی، کمک می‌کند." در بیانیه یادشده ضمن تاکید بر اهمیت مسئولیت و نقش اتحادیه‌اروپا

    شبکه حقوق بشر اروپا-مدیترانه از اتحادیه‌اروپا خواسته است، تحریم‌هایی را که از ماه مارس سال ‪ ۲۰۰۶‬برضد دولت فلسطینی حماس اعمال شده است، لغو کند. این نهاد حقوق بشری طی بیانیه‌یی در آستانه برگزاری نشست "شورای همکاری اسرائیل-اتحادیه‌اروپا" که قرار است دوشنبه آینده در "بروکسل" برگزار شود، خاطرنشان کرد: "این تحریم‌ها صرفا به‌افزایش فقر و افراط گرایی در اراضی اشغالی فلسطینی، کمک می‌کند." در بیانیه یادشده ضمن تاکید بر اهمیت مسئولیت و نقش اتحادیه‌اروپا در حل‌وفصل مناقشه‌ی اعراب و اسرائیل، از رژیم صهیونیستی خواسته است به تعهداتش در زمینه حقوق‌بشر عمل کند و به محدودیت‌هایش درارتباط با تردد آزاد فلسطینیان، پایان دهد. بیانیه‌ی فوق همچنین با فراخوان برای توقف ساخت دیوار حائل و تخریب بخش‌های ساخته شده‌ی این دیوار، خواستار پایان دادن به توسعه شهرک‌های یهودی‌نشین و استفاده از شکنجه و بدرفتاری طی بازجویی از فلسطینیان، شده است. شبکه حقوق بشر اروپا-مدیترانه، شبکه‌ای متشکل از ‪ ۸۲‬سازمان حقوق بشری، موسسات و شخصیت‌های حقیقی می‌باشد که در ‪ ۳۰‬کشور واقع در منطقه اروپا- مدیترانه قرار دارد. این نهاد حقوق بشری سال ‪ ۱۹۹۷‬میلادی تاسیس شده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9301
    دفعات دیده شده: ۶۷۶ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش