Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • فعالان سیاسی اردن: پیروزی ایران در برابر فشارهای آمریکا و صهیونیستها به نفع امتهای عربی و اسلامی است. فعالان سیاسی اردن: پیروزی ایران در برابر فشارهای آمریکا و صهیونیستها به نفع امتهای عربی و اسلامی است.
    شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۱۴

    نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی اردن، اعمال هرگونه فشار آمریکا و یا حمله احتمالی به ایران را بشدت محکوم کردند. به گزارش ایرنا، این نمایندگان گفتند: پیروزی ایران در برابر فشارهای آمریکا و صهیونیستها به نفع امتهای عربی و اسلامی است. این افراد خاطرنشان کردند:((( آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد فشار سیاسی و تحمیل تحریم به ایران از طریق سازمان ملل و شورای امنیت برای تغییر در مواضعش در برنامه هسته‌ای صلح آمیز هستند اما موفق به انجام آن نخواهند شد. ))) ب

    نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی اردن، اعمال هرگونه فشار آمریکا و یا حمله احتمالی به ایران را بشدت محکوم کردند. به گزارش ایرنا، این نمایندگان گفتند: پیروزی ایران در برابر فشارهای آمریکا و صهیونیستها به نفع امتهای عربی و اسلامی است. این افراد خاطرنشان کردند: آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد فشار سیاسی و تحمیل تحریم به ایران از طریق سازمان ملل و شورای امنیت برای تغییر در مواضعش در برنامه هسته‌ای صلح آمیز هستند اما موفق به انجام آن نخواهند شد.

    آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد فشار سیاسی و تحمیل تحریم به ایران از طریق سازمان ملل و شورای امنیت برای تغییر در مواضعش در برنامه هسته‌ای صلح آمیز هستند اما موفق به انجام آن نخواهند شد.
    بنابر این گزارش ، "محمد القاق" دبیرکل حزب ملی دمکراسی اردن گفت: در صورت اشتباه آمریکا در حمله به ایران، تهران نیز برگ‌های مهمی برای ضربه زدن به منافع نیروهای اشغالگر آمریکا در عراق و پایگاه‌های آنان در کشورهای خلیج فارس دارد. وی افزود: ایران همچنین می‌تواند با بستن تنگه هرمز و قطع جریان نفت برای آنان مشکل بیافریند. "القاق"، پیروزی ایران را در برابر فشارهای آمریکا و صهیونیستها به نفع امت عربی و اسلامی دانست. "احمد یوسف امین" دبیرکل حزب مردمی دمکراسی اردن نیز به خبرنگار ایرنا گفت: آمریکا نمی‌تواند حمایت داخلی، بین‌المللی و منطقه‌ای را برای حمله احتمالی به ایران بدست آورد که این امر سردمداران آمریکایی را با ضعف روبرو کرده است. وی افزود: آنها بیشتر در صدد فشار سیاسی و اعمال تحریم به ایران برای تغییر مواضعش در برنامه صلح آمیز هسته‌ای است که در این راه موفق نخواهند شد. "مروان شحاده" محقق و استاد اردنی گفت: سیاستمداران آمریکایی از هیچ منطقی پیروی نمی‌کنند لذا هر گونه عمل اشتباهی ممکن است از آنها سر بزند چون آنها فقط با قدرت و زور صحبت می‌کنند. وی افزود: اما آنها باید بدانند که تکرار اشتباهات قبلی، اوضاع را برای آنها در جهان بدتر خواهد کرد. "میسره ملص" فعال سیاسی نیز بر این اعتقاد است که آمریکا دو گزینه فشارها سیاسی از طریق شورای امنیت و گزینه نظامی را دنبال می‌کند اما با وجود مشکلات بسیار زیاد آنان در عراق و افغانستان و مسایل منطقه اجرای آن برای آمریکاییها مشکل است. وی اضافه کرد: آمریکا یقین ندارد که بتواند در صورت هرگونه تعرضی به اهدافش برسد چون می‌داند که ایران عراق نیست و مسایل منطقه هم بسیار پیچیده شده است.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9280
    دفعات دیده شده: ۱۰۳۳ | آخرین مشاهده: ۹ ساعت پیش