Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رومانو پرودی : دولت سابق ایتالیا باعث شد تا در گروه ‪ ۵+۱‬نباشیم رومانو پرودی : دولت سابق ایتالیا باعث شد تا در گروه ‪ ۵+۱‬نباشیم
    شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۲۷

    به‌گزارش خبرگزاری آنسا رومانو پرودی نخست وزیر ایتالیا روز شنبه گفت : (((دولت سابق ایتالیا صلاح ندید و لذا ما از گروه ‪ ۵+۱‬که شامل کشورهایی می‌شود که باید درباره ایران تصمیم گیری کنند ، کنار گذاشته شدیم. )))وی با انتقاد از تصمیم دولت سابق ایتالیا افزود : این موضوعی است که هنوز برای من غیر قابل درک است. پرودی یادآورشد: دقیقا در روزهای‌ بحران دولت (هفته گذشته) علی لاریجانی رییس مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران به رم آمد و با همدیگر درخصوص جلوگیری از تش

    به‌گزارش خبرگزاری آنسا رومانو پرودی نخست وزیر ایتالیا روز شنبه گفت : دولت سابق ایتالیا صلاح ندید و لذا ما از گروه ‪ ۵+۱‬که شامل کشورهایی می‌شود که باید درباره ایران تصمیم گیری کنند ، کنار گذاشته شدیم.

    دولت سابق ایتالیا صلاح ندید و لذا ما از گروه ‪ ۵+۱‬که شامل کشورهایی می‌شود که باید درباره ایران تصمیم گیری کنند ، کنار گذاشته شدیم.
    وی با انتقاد از تصمیم دولت سابق ایتالیا افزود : این موضوعی است که هنوز برای من غیر قابل درک است. پرودی یادآورشد: دقیقا در روزهای‌ بحران دولت (هفته گذشته) علی لاریجانی رییس مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران به رم آمد و با همدیگر درخصوص جلوگیری از تشدید بحران به مدت یک ساعت بحث کردیم. با وجود اینکه پرودی تصریح می‌کند که نقش میانجیگرانه را بازی نکرده، اما گفت : من سپس اظهاراتی از لاریجانی مبنی بر لزوم تامل درباره موضوعات مطرح شده از سوی نخست وزیر ایتالیا را شنیدم. پرودی افزود : این ایتالیایی است که گفت و گو می‌کند و به متحدان خود وفادار است ، اما توان صحبت کردن را نیز دارد.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9270
    دفعات دیده شده: ۷۱۴ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش