Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • خطیب جمعه تهران خطاب به رهبران آمریکا: بدون هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره بیایید. خطیب جمعه تهران خطاب به رهبران آمریکا: بدون هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره بیایید.
    جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۸۵ ساعت ۸:۰۵

    حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حرکات شیطنت آمیز آمریکا در روزهای اخیر اظهار داشت: آمریکایی‌ها در پی آنند که قطعنامه دیگری علیه ملت ایران با فشار و قلدری بر کشورها از شورای امنیت بگیرند. امام جمعه موقت تهران افزود: "آمریکا و کسانی که می‌خواهند فریب بازی آمریکا را بخورند باید به دو نکته توجه کنند. از قطعنامه اول که چیزی گیرتان نیامد. قطعنامه صادر کردید اما دیدید که آب از آب تکان نخورد." وی اضافه کرد

    حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حرکات شیطنت آمیز آمریکا در روزهای اخیر اظهار داشت: آمریکایی‌ها در پی آنند که قطعنامه دیگری علیه ملت ایران با فشار و قلدری بر کشورها از شورای امنیت بگیرند. امام جمعه موقت تهران افزود: "آمریکا و کسانی که می‌خواهند فریب بازی آمریکا را بخورند باید به دو نکته توجه کنند. از قطعنامه اول که چیزی گیرتان نیامد. قطعنامه صادر کردید اما دیدید که آب از آب تکان نخورد." وی اضافه کرد: "مردم بحمد الله زندگی معمولی خود را داشته‌اند.نه مردم جا زده‌اند و نه دولت جا زد. در آستانه عید مردم خیلی معمولی به استقبال عیدنوروز می‌روند، گویی اصلا حادثه‌ای اتفاق نیفتاده است. ‪ ۱۰‬قطعنامه هم که بدهید، بیش از این نخواهد شد." حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی تاکید کرد: "ما حرف گذشته خود را تکرار می‌کنیم، فعالیت‌های هسته‌ای ما صلح آمیز است و به دنبال استفاده نظامی از این انرژی نیستیم. مطمئن باشید از حق خود کوتاه نمی‌آییم و خیر خودتان نیز در این است که بدون هیچ پیش شرطی پای میز مذاکره بیایید. " وی تصریح کرد: "بدانید ملت با دولت در موضوع انرژی هسته‌ای کاملا هماهنگ هستند. مساله با تدبیر، مصلحت ، عزت و رهبری مقام معظم رهبری پیش می‌رود. مساله، مساله ملی شده است. دیگر قصه، قصه دولت نیست." حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی همچنین اظهار داشت: امید غربی‌ها به این است که با صدور قطعنامه در داخل (کشور) ایجاد اختلاف کنند اما می‌بینید بحمدالله نتوانستند. امام جمعه موقت تهران گفت:"به برخی گروهک‌های منزوی از ملت که ملت آنها را کنار زده ، نصیحت می‌کنم ، از سرنوشت منافقین عبرت بگیرند،ببینند آنها چطور صفوفشان راازملت جدا کردند و این چنین به دام آمریکا و دیگران افتاده‌اند." وی تصریح کرد: "سرنوشت آنهایی که صفوفشان را از ملت جدا کنند، غیر از این نخواهد بود."



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 9259
    دفعات دیده شده: ۱۲۵۳ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش